IT & C

Publicitatea romaneasca se conecteaza la Internet

Agentiile de publicitate din Romania vad Internetul drept domeniul cu cea mai spectaculoasa evolutie dintre toate domeniile media si inspre care se vor indrepta importante sume de bani. "Internetul cred ca va creste spectacular in urmatorii ani. Iar presa scrisa , panotajul si radioul vor creste ca volum de investitii din cauza aglomerarii spatiului tv, dar marea surpriza va veni din partea Internetului", spune Stefan Pop, Planning Manager la TBWA Merlin. De aceeasi parere este si Cristina Oanta, Managing Director la Saatchi &Saatchi, care declara ca Internetul va fi domeniul cu cel mai mare impact in urmatorii ani, iar de cele mai mari bugete va beneficia televiziunea. Ultimii ani au adus, se pare, o noua abordare asupra mijloacelor neconventionale de a face publicitate, agentiile acordand o tot mai mare atentie unor noi domenii de interes care, acum 10 ani, aproape ca nici nu existau. (continuarea in Curierul National )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele