IT & C

#panasonic #eco #ecocute

Panasonic lanseaza moda "eco" in Japonia

Panasonic a pornit asaltul asupra pietei nipone cu echipamente casnice ecologice, de la masinile de spalat cu consum minim, pana la panouri solare pentru utilizare casnica ce pot reduce cu 70% factura la energia electrica.

Detinerea de sisteme eficiente energetic a devenit deja un statut social pentru japonezii din clasa de sus, tendinta care ar putea ajuta Panasonic sa isi dubleze veniturile din vanzarea de produse pentru uz casnic in urmatorii 10 ani.

Electronice de uz casnic "eco"


Pentru sustinerea campaniei de " ecologizare ", Panasonic a deschis o intreaga retea de magazine ce genereaza acum 30% din veniturile companiei de pe piata locala. Mai mult, compania a organizat in numai 5 luni, in perioada aprilie-august 2009, peste 2.800 de seminarii pentru peste 800.000 de consumatori doritori sa afle ultimele noutati referitoare la produsele de uz casnic ecologice.

Adoptarea produselor "eco" devine deja o moda in Japonia si se asteata vanzari de peste 2.750 miliarde yeni din echipamentele cu consum redus de energie, in perioada martie 2009-martie 2011, de la 2.130 miliarde yeni obtinute in perioada 2007-2009.

EcoCute

Panasonic EcoCute, un echipament pentru incalzire ce utilizeaza caldura din aer pentru cresterea temperaturii apei costa aproximativ 800.000 de yeni, de patru ori mai mult decat un boiler clasic, iar o plita cu inductie se ridica la 400.000 de yeni, dublu decat un aragaz obisnuit, pe gaz.

Panasonic pregateste, de asemenea, o campanie extinsa pentru promovarea produselor "eco", dupa finalizarea prelurarii Sanyo, in sprijinirea strategiei "Panasonic pentru intreaga casa". Achizita va permite companiei sa echipeze produsele de uz casnic cu cellule solare, fuel cells sau baterii reincarcabile.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele