Datele fac parte din raportul intocmit de gfk pentru prima jumatate a lui 2009.
Cota de piata
Potrivit datelor celui mai recent Raport GfK, Mio Technology a obtinut, in prima jumatate a anului 2009, o cota de de piata de 23% în Europa Centrala si de Est, mentinandu-si pozitia de lider.
"Aceste rezultate inseamna cu atat mai mult pentru noi, cu cat ele au fost atinse in conditii economice extrem de dificile. Avem confirmarea unor alegeri bune la nivel strategic, iar aceasta pozitie pe piata ne obliga sa continuam munca intensa si in viitor", a declarat Laura Samson, country manager Mio Technology Romania.
Mio, lider si in Romania
Raportul GfK confirma, de asemenea, ca Mio si-a mentinut pozitia de lider pe piata dispozitivelor de navigatie din Romania. Mio a obtinut o cota de 50% pe piata dispozitivelor GPS din Romania, de la inceputul anului si pana in prezent.
"Un asemenea rezultat in regiunea noastra reprezinta o onoare pentru noi si un motiv de a ne mandri. 50% din valoarea pietei dispozitivelor GPS vandute local si pozitia de lider in segmentul dispozitivelor de navigatie din Romania sunt rezultate ale efoturilor Mio de a veni constant in intampinarea nevoilor utilizatorilor cu produse si servicii cat mai performante", a mai spus Laura Samson.