IT & C

Microsoft intra in competitie cu YouTube

Gigantul Microsoft a lansat, la inceputul saptamanii, un nou serviciu ce doreste sa isi faca loc pe o piata dominata de faimosul YouTube. Succesul inregistrat de clipurile video postate pe Internet si care au reusit sa transforme un proiect precum YouTube intr-unul dintre cele mai vizitate siteuri din lume, ii atrage pe tot mai multi jucatori de pe piata online. Unul dintre cei care vor sa beneficieze de avantajele siteurilor ce gazduiesc clipuri facute de internauti este chiar Microsoft. Acesta a lansat, pentru un numar limita de utilizatori, serviciul Soapbox, prin intermediul caruia vrea sa creeze o noua comunitate online . Serviciul se afla in perioada de proba si se pare ca are foarte multe lucruri in comun cu YouTube. In plus, Microsoft se bazeaza pe sprijinul oferit de Live Spaces, dar si pe forta si experienta sa, pentru a aspira la cel mai inalt loc pe piata. Soapbox va fi lansat peste aproximativ sase luni, deocamdata fiind disponibil numai pe baza de invitatie. Pentru a nu trece prin problemele legate de drepturile de autor cu care s-a confruntat YouTube, Microsoft a anuntat deja ca va scoate de pe site toate materialele care sunt postate fara acordul autorului, odata ce acest lucru ii va fi semnalat. Conform CNET News, utlizatorii vor putea sa comenteze si sa incarce pe bloguri materiale video si sa le trimita prin e-mail. Exista si o limita de 100 de megabytes pentru materialele ce sunt postate, dar, in ceea ce priveste marimea fiecarui material in parte sau a numarului de clipuri puse de un utlizator, nu exista restrictii. Reuters informeaza ca, spre deosebire de anii trecuti cand Microsoft limita functionarea programelor de genul MSN Video la browserul Internet Explorer si la Windows Media, 'Soapbox' este compatibil cu mai multe browsere, cum ar fi Mozilla Firefox si Safari. Noul serviciu al Microsoft va fi integrat in MSN Video, care se bazeaza pe 12 milioane de vizitatori pe luna. Soapbox va intra in competitie nu numai cu YouTube, care are deja peste 34 de milioane de vizitatori unici pe luna, dar si cu serviciile similare oferite de Google sauYahoo! BBC chiar atrage atentia ca MSN Video era, anul trecut, cel mai utilizat si mai popular serviciu, pana cand fanii au descoperit beneficiile oferite de YouTube, MySpace(17,9 vizitatori lunari) si Google Video (13,5 milioane).

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele