Astfel, pe parcursul a 10 zile, pasionatii de filme sau de cultura asiatica vor putea viziona in premiera absoluta pentru Romania peste 40 de filme provenind din tari asiatice cu traditie in cinematografie, majoritatea avand un palmares impresionant de premii la festivaluri prestigioase internationale.
LG in Romania
La nivel local, LG Electronics a sustinut o serie de proiecte culturale pe parcursul ultimilor ani, precum turneul national de muzica clasica al Romanian Piano Trio, intitulat MusicON LG, alaturi de o serie de asocieri cu productii cinematografice de tipul blockbuster (IronMan si The Day the Earth Stood Still in 2008, Transformers, Razbunarea celor invinsi in 2009) pentru care s-au derulat o serie de actiuni de marketing. Mai mult, în acest an LG Electronics este pentru prima data sponsorul tehnologic al Festivalului Interna?ional de Film Transilvania (TIFF) 2009.
"Parteneriatul din acest an cu Fest'Asia se inscrie in investitiile noastre in marketingul cultural, initate deja in cadrul altor proiecte desfasurate atat la nivel global, cat si local, avand ca scop consolidarea si sustinerea pozitionarii LG ca brand premium", a declarat Roh Pan Ock, presedinte al LG Electronics Romania.
Fest'Asia
Organizat de Asociatia Culturala Estenest, Fest'Asia 2009 revine in aceasta editie sub sloganul A Totally Different Experience for the Eye, cu patru sectiuni show-case: Panorama (lung metraje recente), Trilogia (cinematografie cult), Anim'Asia ( filme asiatice de animatie) si Short'Asia (peste 20 de scurt metraje recente).
"Prin acest parteneriat, ne reafirmam preocuparea de a investi in cultura, nu numai prin dezvoltarea unor produse care se disting prin designul deosebit ce le apropie de arta, dar s prin sustinerea manifestarilor de profil", a mai spus Roh Pan Ock.