IT & C

Google se implica in televiziunea digitala

Google va încasa în acest an 1,34 de miliarde de euro din publicitate , întrecand astfel postul de televiziune britanic Channel 4. “Asistăm la schimbări în profunzimea structurii pieţei mass-media. Dacă vrem să protejăm fantastica moştenire a televiziunii britanice, trebuie să ne trezim, mai devreme sau mai tarziu” a declarat Andy Duncan, directorul executiv al Channel 4, citat de publicaţia Financial Times. Directorul postului de televiziune britanic este de părere că marile instituţii de presă şi televiziune pot face concurenţă Internetului numai printr-o “alianţă strategică”. De altfel, Channel 4 intenţionează să încheie un parteneriat cu Google, pentru difuzarea emisiunilor postului şi pe Internet, cu ajutorul Google, precizează cotidianul Evenimentul Zilei. Potrivit Biroului de Publicitate pe Internet, piaţa de advertising on-line din Marea Britanie va depăşi pragul de două miliarde de lire sterline în acest an. Firma de consultanţă Greenlight estimează că publicitatea prin motoarele de căutare reprezintă 60% din totalul veniturilor din publicitatea online. Google domină clar piaţa de profil, avant o cotă de aproximativ 65%. Yahoo! şi MSN se află pe poziţiile imediat următoare, transmite cotidianul citat.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele