IT & C

Google deconsidera fraudele la accesare

Dupa ce a fost aspru criticat ca ofera prea putine informatii despre modul in care lupta contra fraudelor la accesare , Google a inceput sa faca lumina. Advertiserii care cumpara cuvinte cheie prin platforma AdWords a lui Google vor putea sa faca estimari in legatura cu numarul de accesari frauduloase ale anunturilor lor. Acesta reprezinta un pas important in intampinarea obiectiilor venite din partea cumparatorilor de spatiu publicitar . Este greu, insa, de spus daca ingrijorarile acestora au efecte vizibile asupra investitiilor in reclamele legate de cautare. Expertii in domeniu estimeaza ca anul acesta cheltuielile cu genul acesta de anunturi publicitare vor creste cu 24%, ajungand la 6,5 miliarde de dolari, iar ca in 2007 suma va creste la 7,6 miliarde. Fraudele la (click fraud) constituie o problema pentru toate motoarele de cautare, deoarece clientii sunt taxati pe numarul de accesari ale anuntului publicitar. Fraudele au adesea loc cand proprietarii de site-uri incearca sa mareasca, in mod artificial, costurile de marketing ale rivalilor. Cei care lucreaza in publicitate recurg la astfel de trucuri pentru a-si spori incasarile din reclama. Reprezentanii principalului motor de cautare au declarat in mod repetat ca fraudele la accesare sunt o problema minora, ce nu are un impact material. Google si competitorii sai au refuzat sa ofere date specifice despre fraudele de acest tip care ar putea fi folosite de escroci in beneficial lor. Google se arata nemultumit de un raport dat publicitatii luna aceasta de catre compania de cercetare a pietei Outsell, care a estimat ca fraudele de accesare aduc prejudicii de 1,3 miliarde de dolari, atat motoarelor de cautare, cat si adevertiser-ilor. Reprezentantii Google au argumentat ca marea majoritate a clientilor lor nu au indicat fraudele acestea ca pe o problema prioritara.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele