Coliziune intre Terra si un asteroid in epoca Piramidelor

Un asteroid sau o cometa cu un diametru de un kilometru a cazut pe Terra in Oceanul Antarctic in urma cu circa 4.000 de ani, potrivit descoperirilor unui geolog francez publicate in revista Ciel & Espace, puse insa sub semnul intrebarii de alti experti, relateaza AFP. Impactul in oceanul austral, in apropiere de insulele Kerguelen, a proiectat in spatiu milioane de fragmente din scoarta oceanica, care au cazut apoi “pe intreaga planeta intr-o ploaie de meteori incandescenti”, afirma Marie-Agnès Courty, geolog de la Centre national de la Recherche scientifique (CNRS) din Franta. Cercetatoarea a povestit ca a efectuat timp de 15 ani o ancheta minutioasa care i-a permis sa descopere indiciile catastrofei in probe de sol din lumea intreaga vechi de 4.000 de ani. Ea a declarat ca a gasit astfel in Orientul Mijlociu, Europa si Asia centrala fosile de organisme marine care provin de regiunile australe. Cercetarile sale au inceput in Siria, unde a descoperit in 1990 zgura care fusese incalzita la 1.700° C si care nu putea sa provina de la o eruptie vulcanica. (continuarea in Cronica Romana )