IT & C

Campania electorala da buzna in lumea virtuala

Pretendentii la presedintia Frantei se confrunta in jocul Second Life . Candidatii la presedintia Frantei au recurs la o noua modalitate pentru a castiga simpatia alegatorilor - jocurile on-line ai caror protagonisti sunt ei insasi. Dincolo de site-urile personale, unii pretendenti la fotoliul prezidential din Franta au dat buzna si in lumea virtuala Second Life, unde si-au creat birouri electorale si unde lupta din rasputeri pentru a-si atinge telul. La fel ca in lumea reala, si batalia pentru suprematia virtuala se da intre candidatul dreptei Nicolas Sarkozy, din partea Uniunii pentru o Miscare Populara, si socialista Segolene Royal. Ambii competitori isi canalizeaza resursele si imaginatia catre internet, convinsi fiind ca in acest fel vor atrage tinerii votanti , dar si adultii plictisiti si obositi de viata politica . Sarkozy a decis sa arate lumii o alta latura a sa, iar cei care se ocupa de campania electorala au creat un site, www.discosarko.com, vizitatorii putand sa-l faca pe acesta sa danseze dupa bunul lor plac. Cei care intra pe site sunt rugati sa-si precizeze adresele de e-mail si numerele de telefon, astfel incat sa poata fi contactati cu putin timp inainte de scrutin. In acest timp, contracandidata lui Sarkozy, Segolene Royal, a urmat exemplul partidului de extrema dreapta Frontul National, prima formatiune care si-a deschis o filiala in Second Life. (continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele