IT & C

Campania de promovare a Vista si Office va tine trei luni in Romania

Oficialii celor doua companii nu au precizat valoarea campaniei de promovare, spunand doar ca face parte dintr-o strategie globala ce presupune costuri de circa 500 milioane de dolari (386 mil. euro). In aceasta perioada sunt promovate produsele Microsoft Windows Vista si Office 2007, urmand ca spre sfarsitul anului sa fie demarata o noua campanie, pentru microsoft exchange Server, au spus pentru DailyBusiness oficialii celor doua companii. Campania include inserturi speciale si aparitii in presa generala, in publicatii cu profil economic si de IT, o componenta de media online, cu promovare pe site-urile si in newsletterele publicatiilor de IT, precum si o componenta de outdoor , care se desfasoara doar in Bucuresti. (continuarea in Daily Business )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele