IT & C

Broadband-ul continua sa creasca

La sfarsitul lui 2005, 12% din locuintele din intreaga lume au avut o conexiune broadband , iar pana in 2010, Gartner estimeaza ca procentul va creste la 21%. Segmentul matur de piata al Asiei/Pacific si Japonia va continua sa adune 40% din conexiunile broadband din lume. In aceasta regiune, Gartner prevede ca trei sferturi din locuinte vor avea conexiuni broadband pana in 2010, comparativ cu aproximativ jumatate in America de Nord si Europa Occidentala. Cresterea rapida a penetrarii broadband in segmentul consumer din ultimi ani a fost in mare parte generata de scaderea preturilor cu mai mult de 10% pe an si de o crestere a vitezei serviciului. Broadband-ul a devenit unul din generatorii importanti de venituri pentru operatori, ajutandu-i sa contracareze declinul veniturilor din servicii precum serviciul traditional de voce si serviciul de date. Insa, deoarece penetrarea pe unele piete se apropie de punctul de saturatie , companiile de telecomunicatii vor ajunge sa realizeze ca o concentrare pe atragerea de noi clienti nu mai este suficienta pentru a face reducerile de pret profitabile. Noi servicii broadband, precum video on demand, vor trebui sa genere venituri suplimentare. Broadband-ul a atins atins o penetrare in masa in Europa Occidentala, Franta, Germania si UK aflandu-se in top.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele