IT & C

Bolnavul inchipuit

Puterea publicitatii este atat de mare, incat oamenii pot fi convinsi sa cumpere absolut orice. Pornind de la aceasta idee, artista australiana Justine Cooper a montat o intreaga campanie publicitara pentru un medicament inventat de ea, botezat Havidol, care, chipurile, este foarte bun in tratarea unei boli cu un nume lung si complicat, dar care nu exista in realitate. Multi dintre cei care au trecut pragul unei galerii din New York, unde Cooper si-a expus panourile publicitare, au plecat ingandurati, usor speriati ca ar putea fi afectati de sindromul descris. Cea mai mare nebunie a fost insa pe site-ul de internet creat de australianca. Daca, in primele zile, 5.000 de oameni s-au interesat de noul medicament, la ora actuala numarul vizitatorilor pe site se apropie de 300.000.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele