Bacteriile antice ar putea indica catre viata pe Marte

Bacteriile antice sunt capabile sa supravietuiasca aproape o jumatate de milion de ani in conditii dure, de inghet, au declarat recent cercetatorii intr-un studiu care adauga la argumentele ca permafrostul planetei Marte ar putea adaposti viata. Descoperirile reprezinta de asemenea cel mai vechi ADN autentificat independent pana in prezent, obtinut de la celule vii si care ar putea oferi indicii pentru a intelege mai bine procesul de imbatranire , a declarat Eske Willerslev, un cercetator la Universitatea din Copenhaga . “Daca bacteria traieste o jumatate de milion de ani pe Pamant devine foarte promitator faptul ca ar putea supravietui pe Marte un timp indelungat,” a declarat Willerslev. “Permafrostul va fi un loc excelent pentru cautarea vietii pe Marte. ”Echipa internationala, care a inclus de asemenea cercetatori din Statele Unite, Canada, Rusia si Suedia, a testat microbi care traiesc pana la 10 metri adancime in permafrost si care au fost colectati din nordul Canadei, Yukon , Siberia si Antarctica . (continuarea in Epoch Times Romania ) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro