IT & C

Ask.com a reusit sa revina dupa crahul dot-com

Unul din marile motoare de cautare in perioada de glorie a Internetului, Ask .com, a reusit sa depaseascaa momentul dificil de dupa crahul din 2000 si sa demonstreze ca este o afacere serioasa, scrie presa americana. Punand accentul pe tehnologia de cautare si nu pe publicitatea online, Ask.com a reusit sa recastiuge teren in fata Google, fiind practic singurul rival independent al gigantului motor de cautare care castiga cota de piata in ultimii ani. Batranul Jeeves, simbolul companiei, a iesit la pensie, dar noul Ask.com a reusit dintr-o afacere de supravietuire sa redevina un nume in Internetul mondial. “Traim intr-o lume Google, dar suntem numarul 4 in cautare si in top 10 site-uri la nivel mondial”, a declarat directorul executiv Ask.com, Jim Lanzone. Recent, alt nume mare din lumea dinaintea Google, Lycos, a anuntat oficial ca va folosi tehnologia Ask.com pentru cautare in locul celei furnizate de Microsoft. Relansand imaginea, dar si sistemul de cautare, conducerea Ask a reusit sa realizeze un motor de cautare foarte bun. Achizitia Bloglines.com a pus site-ul in situatia de a avea si un motor de cautare foarte bun pentru bloguri. Ultimul studiul ComScore arata ca Ask.com a depasit AOL ca audienta pe partea de cautare, cu o cota generala de 5,8%. Cercetarile Nielsen NetRatings arata ca Ask creste ca si audienta cu 19%, aproape de Google care a crescut cu 24%.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele