Inedit

Un sfert dintre jucatori intra in Second Life ca sa scape de realitate

Compania americana GMI a dezvaluit in urma cu cateva zile potentialul de branding si consumer marketing virtual in Second Life . Studiul, efectuat pe un esantion de 9.529 de consumatori adulti arata ca 56% din utilizatori considera Second Life un bun vehicul de promovare. Mai mult, studiul arata si ca 24% din utilizatori intra in Second Life pentru a fugi de realitate, in timp ce 64% se prezinta diferit decat in realitate. De exemplu, 45% isi construiesc un corp mai atractiv, 37% se intineresc, 23% isi declara alta nationalitate, 55% se uita mai rar la televizor dupa ce devin activi in Second Life, 22% au mai multi prieteni in Second Life decat in viata reala, 29% simt ca Second Life se interfereaza cu viata lor sociala din lumea reala. Si inca alte cateva cifre: americanii de la compania de analiza web ComScore au facut o ancheta in urma careia a rezultat ca 61% dintre jucatorii SL sunt europeni (Germania se afla pe primul loc - 16% din totalul utilizatorilor), iar numarul de utilizatori ai SL a crescut in martie cu 46% fata de ianuarie 2007, dintre acestia 61% fiind barbati.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului