Inedit

STALKER - luptă într-o lume mutilată

Coşmarul Cernobalului ne dă tarcoale după mai bine de 20 de ani, prin înfricoşătorul S.T.A.L.K.E.R., produs de GSC. O luptă ireală, într-o lume mutilată de radiaţii, decoruri apocaliptice , efecte grafice dureros de reale... Să ne aducem aminte în fiecare clipă că trăim într-o lume fragilă, într-o lume în care echilibrele între diferitele sale componente se pot destrăma brusc şi fără cale de a le reabilita. Cam acesta ar fi mesajul jocului. “Dorinţa noastră a fost de a determina o implicare totală a jucătorului, printr-un grad maxim de realism“, a fost deviza celor de la GSC. Şi cum altfel decat prin dezvoltarea unui stil aparte de FPS. Aproape revoluţ ionar, faţă de alte jocuri din aceeaşi specie. Cum? În primul rand, prin mutarea luptelor în spaţii vaste. Astfel se oferă jucătorului oportunitatea de a alege mai bine zonele pe care doreşte să le exploreze. Fără a se renunţa la obişnuitul labirint, S.T.A.L.K.E.R. înglobează coridoarele şi uşile într-o lume aparent fără limite. Sentimentul este că Zona de excluziune a Cernobålului s-a extins la scara întregii planete. Evenimente ciudate se petrec acolo... Puteri paranormale îşi fac sălaşul în Zonă (şi nu întamplător jocul se numeşte S.T.A.L.K.E.R.... vă aduceţi aminte de Zona din Călăuza - filmul lui Tarkovski, nu-i aşa?) şi prefigurează un asalt asupra întregii lumi. (continuarea in Atac )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Cauta-ti perechea