Inedit

Si vis pacem, „Parabellum“

Dacă vrei pace, pregăteşte-te de război, spuneau demult latinii. Counter-Strike a ajuns să-şi deguste pacea înarmandu-se pană în dinţi, înarmandu-i pe alţii, punandu-i să-şi tragă rafale de gloanţe în cap prin coridoare întortocheate, printre ruine , prin junglă... cam pe oriunde oamenii au gandit că pot ajunge, şi au ajuns. Lăsandu-i pe alţii să lupte orbeşte, pentru scopuri inexistente, CS pare a fi mereu tanăr, fără riduri , chiar fără chip pe care să apară riduri. Şi asta pentru că nu s-a gandit nimeni că din CS se poate scoate şi ceva bun. Pană acum. Pentru că, iată, un nou shooter începe să facă modă. Este vorba despre Parabellum, creat de Acony. Blindat cu mai multă tactică, uns cu imaginaţie din belşug, cu strategie consistentă (adio lupte chioare), cu misiuni articulate una într-alta, Parabellum promite. Poate promite mai mult decat şi-ar dori unii. Purtat de Unreal Engine 3, jocul arată, din punct de vedere grafic, impecabil. Misiunile au anvergură, spre exemplu, sună altfel cand trebuie să detonezi o bombă nucleară de 20 de megatone decat pliciurile din CS. Iar lupta urbană chiar seamănă a „urban warfare“, mai ales că acţiunea se duce undeva prin New York. Iar boţii par a poseda ceva mai multă AI decat cei din CS. Atat de multă încat, dacă nu eşti atent, 20 de megatone te vor face abur în mai puţin de o clipă.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, arhitect Silvia Teodorescu: Casa inteligenta, intre confort si moft

Expertul Acasa.ro, Silvia Teodorescu, arhitect

Pune o intrebare

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului