Inedit

Quake 4 - demonstratie de raytracing

A trecut ceva vreme de cand experimentele renderizarii in HD (High Definition) abia reuseau sa smulga cateva aplauze sincere. Pe vremea aceea, pretul platit pentru afisarea unor imagini discutabile din punct de vedere al calitatii , era framerate-ul de-a dreptul dureros. Astazi, multumita unor indivizi precum Daniel Pohl (aka [WIN]Elchtest), avem ocazia de a proba felul (si ritmul) in care noile tehnologii tind sa ne aduca realitatea virtuala mai aproape.(continuarea in Jucaushii.ro ) Pentru cele mai importante stiri ale zilei aboneaza-te la Newsletter-ul de stiri generale Acasa.ro

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Sfatul expertului

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, arhitect Silvia Teodorescu: Casa inteligenta, intre confort si moft

Expertul Acasa.ro, Silvia Teodorescu, arhitect

Pune o intrebare