Dezvoltatorii trebuie să reziste tentaţiei de a produce doar continuări ale jocurilor de succes şi jocuri bazate pe răzbunare şi groază, a declarat designer-ul de la Nintendo Co.
Guru-ul jocurilor video, Shigeru Miyamoto, a spus că reputaţia industriei pe care o reprezintă a avut de suferit în ultima perioadă. Designerii nu au reuşit să aducă titluri antrenante pentru cea mai mare parte a pasionaţilor de jocuri, concentrandu-se prea mult asupra jocurilor pentru pasionaţii din nucleul dur şi pe plăcerea pe care le-o oferă acestora jocurile
sangeroase .
„Întotdeauna îmi doresc ca prima reacţie să fie emoţionantă, pozitivă, să ofere satisfacţie şi bucurie”, le-a spus Miyamoto miilor de
dezvoltatori la conferinţa anuală a acestora. „Anumite obstacole pot să starnească, temporar, un
sentiment de
suspans , de competiţie şi chiar de frustrare. Dar ne interesează întotdeauna ca rezultatul final să fie un sentiment pozitiv." (continuarea in
Chip )