Fitness

Pilates, sportul preferat al starurilor

Miscarile Pilates au devenit o moda printre starurile de la Hollywood pentru ca ajuta in dobandirea si mentinerea unei siluete armonioase. Uma Thurman, Liz Hurley, Courteney Cox Arquette, Jennifer Aniston, Sarah Jessica Parker , Jodie Foster, Madonna, Sharon Stone etc, toate practica acest sport. Insa, nici vedetele de la noi din tara nu se lasa mai prejos, la aceasta metoda apeland Dana Savuica, Nicoleta Luciu si multe altele. Un corps perfect cu Pilates Exercitiile Pilates sunt o combinatie de yoga, dans si gimnastica, menite sa tonifice intreg corpul. Gratie acestei discipline, este vizibila pierderea in greutate dupa un timp relativ scurt. Joseph Pilates, fondatorul acestui tip de miscare spunea: „Dupa 10 sedinte simtiti diferenta. Dupa 20 de sedinte vedeti diferenta. Si dupa 30 de sedinte aveti un corp complet nou.” De ce este atat de cautat? Ati observat cumva ca desi faceti exercitii abdominale in continuu, tot nu aveti o talie de invidiat? De fapt, nu lucrati destul de eficace si de profund muschii abdominali, spun specialistii in Pilates. Invatarea acestor exercitii se fondeaza pe miscari elementare, usor de invatat si care nu prezinta niciun fel de pericol celui care le practica. Mai mult decat atat, cu Pilates va refaceti echilibrul corporal si veti avea un organism mai puternic. Principiile fundamentale
  • Autocontrolul gesturilor – este vorba despre obisnuirea muschilor cu forta fizica, in timp castigand un echilibru in miscari.
  • Respiratia – trebuie sa invatati sa respirati corect pentru a nu obosi. Ea trebuie sa fie regulata pentru a asigura executarea miscarilor foarte usor. Mai mult decat atat, respiratia permite relaxarea musculara si astfel o mai mare libertate in miscare si in frecventa cu care le efectuati.
  • Flexibilitatea – fata de yoga, pozitiile nu trebuie mentinute mult timp. Intr-adevar, miscarile nu sunt foarte simple, de aceea se executa lent si in profunzime.
  • Precizia – toate miscarile vor fi facute intr-un spatiu precis si regulat.
  • Centrarea – se bazeaza sistematic pe executarea unor miscari profunde ale abdomenului.
  • Stabilitatea – este capacitatea de a lucra doar o parte a corpului in timp ce altele nu sunt antrenate in exercitiu. Acest lucru se obtine in timp si prin multe exercitii. Beneficiile exercitiilor Pilates Sunt intr-adevar multe, fiind folosite cu succes de-a lungul timpului de catre medici specialisti, fizioterapeuti si antrenori de fitness, tocmai de aceea foarte multe persoane adera la aceasta disciplina:
  • un abdomen ferm si plat;
  • corp mai suplu;
  • muschii vor deveni fermi si tonici;
  • respiratia se regularizeaza;
  • corecteaza si rectifica pozitia spatelui;
  • mai multa masa musculara si mai putina grasime;
  • circulatia sangelui se imbunatateste;
  • un plus de energie. Exercitii Pilates pentru picioare frumoase:

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului