Fitness

#cardio #fitness #jogging #exercitii cardio #alergt #mers cu bicicleta

Exercitiile cardio sunt o corvoada? Cum le transformi intr-o adevarata placere

Gandul ca trebuie sa mergi la sala dupa o zi de munca te deprima? Oricare ar fi motivul pentru care faci miscare in mod regulat, este firesc ca, periodic, sa nu ai pic de chef de exercitiile tale cardio. Cum faci insa sa iti regasesti bucuria de a le pune in practica?

Exercitiile cardio sunt acelea care iti pun in miscare o varietate de grupe de muschi si care, dat fiind faptul ca sunt solicitante, iti ofera o multime de beneficii, de la scaderea in greutate la tonifiere, eliminarea stresului si cresterea rezistentei inimii.

In pofida tuturor acestor beneficii, exercitiile cardio, practicate regulat, pot deveni plictisitoare, ca orice alta activitate repetitiva. Din fericire, exista cateva trucuri cu ajutorul carora le poti transforma din nou intr-o reala placere:

1. Renunta la sala si antreneaza-te afara

Vara este perioada perfecta pentru a-ti muta antrenamentele cardio afara. Indiferent care este tipul de activitate pe care il preferi (joggingul, mersul in ritm alert, saritul corzii, mersul pe bicicleta etc.), acum este momentul sa il pui in aplicare in exteriorul salii de fitness. Gaseste un parc in apropierea casei tale si bucura-te o data la cateva zile de aerul proaspat si starea de bine pe care o capeti cand te antrenezi in mijlocul naturii.

2. Coopteaza un prieten

Te-ai obisnuit sa mergi la sala sau sa iesi la alergat de unul singur? Ce ai spune sa renunti la stilul tau solitar de antrenament si sa iti rogi un prieten sa ti se alature? Vei descoperi in scurt timp cat de distractiv si de placut - si, mai ales, de motivant - poate fi sa faci exercitii cardio in duet.

3. Inlocuieste playlistul vechi

Muzica te poate ajuta sa alungi plictiseala in timpul antrenamentelor cardio. Insa nu si daca asculti aceleasi piese la infinit care, dupa un timp, vor deveni agasante. Inainte de a arunca prosopul si a renunta de tot la exercitiile cardio atat de benefice, schimba-ti playlistul, alegand piese ritmate, vesele si antrenante care iti dau o stare de bine.

4. Alterneaza tipurile de exercitii

Te-ai obisnuit sa iesi zi de zi la alergat? Ce ai spune daca ai inlocui acest exercitiu cardio cu un altul? In loc sa faci jogging, iesi la plimbare cu bicicleta de 2-3 ori pe saptamana - la o adica, te poti folosit de acest mijloc de locomotie pentru a te deplasa pana la serviciu si inapoi! Important este sa gasesti alternative care sa te scoata din rutina in care ai intrat si sa iti redea motivatia de a continua.

Sursa foto: liveyoursport.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Vedeta lunii septembrie: anghinarea. De ce merita cumparata?

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare