Fitness

#exercitii fizice #aquagym #apa #inot #gimnastica

Exercitii de aqua gym, pentru o talie de viespe

gym - gimnastica acvatica - este o metoda de a va intari musculatura intr-un mediu extrem de placut... apa. Este o activitate fara riscuri, accesibila tuturor. De regula, mediul obisnuit in care se practica aqua gym este piscina, dar la fel de bine va puteti antrena si la .

1 Exercitiul pentru talie, solduri si gambe

Miscarile sunt complexe pentru a putea dobandi talia de viespe, solduri subtiri si gambe rotunde.

  • Pozitia de plecare : stati pana la jumatatea corpului in apa, sprijiniti-va cu mainile de marginea piscinei si tineti spatele drept.
  • Executarea exercitiului: ridicati piciorul lateral si reveniti la pozitia initiala. Faceti aceste miscari de 12 ori. Schimbati piciorul si executati aceeasi miscare tot de 12 ori, incercati de asemenea inainte si inapoi, cu fiecare membru inferior.
  • Sfat: corpul trebuie sa ramana drept pe toata durata exercitiilor (laterale, inainte si inapoi) de aqua gym.

2 Exercitiu muschii abdominali

  • Pozitia de plecare: in pozitie asezata, cu cate o bara pneumatica (obiect special pentru aqua gym) sub fiecare brat. Picioarele sunt indoite, cu genunchii in zona pieptului, fara insa sa atingeti solul. Apa din piscina trebuie sa va vina pana la gat, cand stati pe sezut (60 cm).
  • Executarea exercitiului: inspirati in timp ce intindeti picioarele in fata voastra (orizontal). Expirati, indoind picioarele si strangeti-le la piept. Antrenamentul se face in doua serii a cate un minut. Pauza este de 30 de secunde, dupa care reluati. Pentru un nivel mai avansat: 4 serii timp de un minut. Pauza trebuie sa fie de15 secunde.

3 Exercitiu pentru pectorali si umeri

  • Pozitia de plecare: stati in pozitie verticala cu picioarele putin indoite si spatele drept. Bratele sunt indreptate in fata si tineti in maini o plansa pneumatica. Adancimea apei trebuie sa fie pana la gat.
  • Executarea exercitiului: inspirati si aduceti plansa la piept, indoind astfel bratele. Expirati si intindeti mainile, moment in care departati bineinteles si plansa. Antrenamentul este compus din 25 de exercitii a cate 4-6 serii. Timpul de repaus este de la 45 de secunde la 1 minut. Nu contractati muschii in timpul exercitiilor.

4 Exercitiu pentru spate, muschi fesieri si picioare

  • Pozitia de plecare: lungiti pe spate deasupra apei (pozitia plutei) tinand mainile intinse pe o placa pneumatica. Deplasarea se face prin bataia picioarelor. Capul ramane la suprafata ramanand practic axul corpului.
  • Executarea exercitiului: expirand, efectuati batai de picioare in apa pentru a avansa. Buricul si pieptul trebuie mentinuti la suprafata apei, in timp ce genunchii nu trebuie sa iasa din apa. Antrenamentul este format din patru lungimi de bazin.

 

Exercitiu de aqua gym

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din fitness-aerobic

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului