Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunicatii ( ), citat de Gandul.
Cele mai dese incalcari ale legilor privind corecta informare a clientilor au fost fie nerespectarea caracteristicilor afiselor care prezentau ofertele operatorilor, fie lipsa prezentarii unui material in tiparita sau electronica privind planul tarifar ales, inainte de incheierea contractului sau, pur si simplu, neoferirea contractului-cadru.
(citeste continuarea pe Gandul.info)
#telefoane mobile #operator #contract
Unul din zece magazine de telefonie isi pacaleste clientii
Unul din zece magazine de telefonie isi pacaleste clientii Unul din 10 magazine care apartin companiilor de telecomunicatii sau sunt partenerele acestora are deficiente in ceea ce priveste prezentarea corecta, conform legii, a produselor vandute clientilor, conform unui control general al Autoritatii Nationale pentru Administrare si Reglementare in Comunic

- 2010-01-08 2010-01-08
Articole din financiar
Cauta-ti perechea