Financiar

#echipamente fiscale #magazin

Top 5 echipamente fiscale necesare pentru magazine

Evolutia economiei si dezvoltarea accelerata a tehnologiilor informationale au revolutionat comertul traditional. In sectorul comercial, antreprenorii utilizeaza noi metode de marketing necesare pentru a se adapta mediului computerizat.

Aparatura fiscala specializata faciliteaza legatura dintre comerciant si client, si optimizeaza intreaga activitate comerciala. Intr-un business din retail, este deosebit de important sa atragi consumatorii si sa le oferi o experienta cat mai placuta de cumparare. Echipamentele fiscale reprezinta componenta principala pentru performanta afacerii tale.

Iata care sunt produsele profesionale esentiale pentru dotarea unui magazin:

1. Casa de marcat

Casa de marcat este unul dintre cele mai importante echipamente fiscale. Practic, orice operator economic care incaseaza contravaloarea unor produse sau servicii direct de la populatie are obligatia legala de a inregistra vanzarile din unitatea pe care o detine. In comertul cu amanuntul, acest dispozitiv electronic contribuie la eficientizarea muncii angajatilor, procesarea exacta a datelor si emiterea securizata a bonurilor fiscale.

Totodata, casa de marcat iti ofera control asupra activitatii comerciale si creste substantial randamentul in deservirea clientilor. Un instrument de gestiune potrivit oricarui magazin deoarece te va ajuta sa calculezi mai usor valoare tranzactiilor efectuate. De asemenea, este eliminat riscul de a fi inselat de angajati.

Potrivit prevederilor legislative in vigoare, antreprenorii au obligatia de a folosi case de marcat cu jurnal electronic, conectate la serverele ANAF pentru a transmite institutiei, in timp real, toate datele procesate in magazin. Legal, nici un business din retail nu poate functiona fara acest echipament fiscal.

Casa de marcat ofera comerciantului beneficii maxime, iar pentru o gestionare mult mai eficienta poate fi conectata cu alte instrumente fiscale.

2. Sistem POS

In activitatea comerciala moderna, un sistem POS contribuie la eficientizarea procesului de lucru. Prin utilizarea acestui instrument, iti reduci timpul si costurile asociate cu manipularea numerarului. Utilizarea unui POS contribuie la cresterea vanzarilor si le ofera consumatorilor comoditatea de a plati cu cardul.

Astfel, clientii tai vor fi bucurosi sa afle ca nu au restrictia de a plati cumparaturile doar cu banii detinuti in numarar, ci pot folosi si un card de cumparaturi, de debit/credit sau portofel electronic. POS-ul reprezinta o solutie fiscala sigura, utila, rapida si eficienta, usor de pus in practica de orice magazin.

3. Imprimanta fiscala

Logistica necesara pentru afacerea ta include si achizitia unor imprimante fiscale cu jurnal electronic. Acestea prezinta functionalitati superioare fata de casele de marcat.

Imprimanta fiscala are pret accesibil, permite introducerea unor denumiri mai lungi pentru articole, mai multe cote de TVA, modalitati multiple de plata, mai mult text pe bonul fiscal. Imprimantele fiscale se comercializeaza impreuna cu o aplicatie dedicata deoarece nu includ un software de operare propriu.

Un produs fiabil ce foloseste tehnologie de varf, imprimanta fiscala Datecs raspunde oricarui tip de cerinte din industria de retail. Instrumente moderne cu certificare CE, care corespund celor mai exigente standarde de calitate. Aceste imprimante fiscale 2018 sunt o solutie inovatoare pentru comercianti, au rezistenta la uzura, viteza mare de tiparire si cutter automat. Imprimanta fiscala Datecs este ideala pentru gestionarea unui flux ridicat de tranzactii.

4. Cititor de coduri de bare

Un alt accesoriu fiscal indispensabil pentru orice magazin este cititorul de coduri de bare. In majoritatea domeniilor de activitate, codurile de bare sunt din ce in ce mai utilizate, mai ales pentru usurinta de a fi citite si decodate cu ajutorul unor scanere speciale. Un cititor de coduri de bare reprezinta o solutie completa pentru mai multe industrii, printre care: retailing, depozitare, productie, logistica, HoReCa. Acest instrument fiscal ajuta la identificarea si etichetarea produselor, introducerea datelor contabile, realizarea inventarelor, efectuarea operatiunilor de check-in/check-out, citirea voucherelor sau a tichetelor promotionale.

5. Sertar de bani

Sertarul de bani este o solutie fiscala potrivita pentru orice magazin. Un astfel de produs contribuie la organizarea si pastrarea in siguranta a incasarilor. Este prevazut cu un sistem de blocare si incuietoare si se conecteaza la casa de marcat. Deoarece beneficiaza de sertare mobile despartitoare pentru bancnote, monede sau chitante, sertarul de bani eficientizeaza activitatea vanzatorului si procesul de incasare.

Alegerea unor echipamente omologate si calitative este esentiala pentru performanta si legalitatea afacerii tale. O imprimanta fiscala Datecs iti ofera garantia utilizarii unui produs avizat in conformitate cu prevederile legale.

Pentru o activitate economica completa, alaturi de aceasta utilizeaza o casa de marcat profesionala, sertar de bani, sistem POS si cititor de coduri de bare. Achizitioneaza aparatura fiscala de ultima generatie pentru administrarea optima a magazinului tau.

Fiecare antreprenor trebuie sa inteleaga ca echipamentele fiscale performante ofera clientilor o experienta placuta de cumparare si contribuie la eficientizarea procesului de lucru si a vanzarilor.

Sursa foto: unsplash.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea