Financiar

# tehnici branding #branding

Tehnici importante de branding ce trebuie stapanite de orice agentie specializata in marketing-ul online

Absolut orice companie din domeniul online a fost martora unor procese indelungate si importante, procese ce au implicat si sume de bani cheltuite, insa, cel mai important, au adus continuitate, consistenta si rezultate afacerii. Fara aceste lucruri nu ar puea fi facuta o diferenta intre branduri, iar competitia putea sa ia din acel market share.

 

Tocmai din cauza acestor lucruri, pentru a te bucura de succes trebuie sa gandesti o investitie lunga in ceea ce tine branding-ul si marketing-ul online, iar tu te afli in locul potrivit, deoarece pe parcursul acestui articol urmeaza sa mentionam mai multe tehnici importante la care trebuie sa fii atent, in special in cazul in care ai pornit o colaborare cu o agentie specializata in marketing-ul online.

Site-ul trebuie sa fie cat mai usor accesibil si cat mai usor de navigat

Cu totii stim ca un site usor accesibil si un site pe care se navigheaza usor reprezinta ceva atragator, ceva placut. Tocmai de aceea, orice afacere trebuie sa beneficieze de un site aratos, modern, dar si cat mai bine aranjat atunci cand vine vorba de partile tehnice.

Website-ul companiei tale reprezinta pana la urma imaginea cea mai reprezentativa a afacerii tale, iar din acest motiv tu trebuie sa te ocupi cat mai mult astfel incat site-ul sa “dea bine la ochi” si sa oferi un continut cat mai plac.

Totodata, site-ul trebuie sa se foloseasca foarte usor de absolut orice utilizator ce ar putea deveni un viitor client. Astfel, in cazul in care tu vei opta sa optezi pentru serviciile unei companii ce se ocupa cu marketing-ul online si implicit cu SEO (Search Engine Optimization), e o probabilitate destul de mare sa pierzi utilizatori in cazul in care acestia nu sunt placut surprinsi de ceea ce ofera site-ul tau.

Ofera continut cat mai de calitate

Credibilitatea ta, a site-ului si implicit a afacerii tale va putea sa fie evaluata de catre utilizator prin intermediul produselor, serviciilor si continutului pe care tu il servesti. Tocmai din cauza acestui motiv, trebuie sa verifici ca ceea ce oferi in materie de continut sa fie de calitate buna, fiind in ton cu ceea ce servesti tu ca business dar si cu cele mai noi tehnici ce tin de branding.

Orice business care sa ajunga la succesul dorit trebuie sa aiba de spus o poveste, sa aiba un slogan si un blog unde sa serveasca articole de calitate, iar pentru a putea verifica acest lucru trebuie sa iti pui mai multe intrebari.

Te-ai putea intreba daca servesti lucruri valoroase celor ce se arata interesati de business-ul tau. Totodata, ai putea sa te intrebi daca website-ul si implicit compania ta par credibile. Ai putea sa te intrebi daca informatiile pe care tu le oferi sunt unele noi sau daca informatiile oferite de tine pot fi verificate in vreun fel.

Acestea ar fi intrebarile necesare pe care ar trebui sa ti le pui, intrebarile ce pot sa contribuie la o sporire a credibilitatii afacerii si siteului tau.

Ofera o mai mare atentie strategiilor si retelelor social media

In acest moment, pe piata exista nenumarate companii de marketing online ce aleg sa opteze si pentru serviciile ce tin de promovarea in social medica a afacerii tale. Este cunoscut faptul ca odata promovat si pe retelele de social media, popularitatea website-ului si a companiei tale va spori, deoarece Facebook, Instagram sau Twitter reprezinta retele accesate de milioane, poate chiar zeci de milioane de oameni zilnic.

Insa, inainte de a pune bazele promovarii pe social media, trebuie sa ai o strategie bine gandita astfel incat sa poti atrage cat mai multi utilizatori si viitori clienti.

Ai putea sa optezi pentru distribuirea articolelor pe care le postezi pe site-ul tau, articole de tip “Top x ...” sau “Cum poti sa..”. Cu ajutorul acestor tipuri de articole vei putea sa cresti popularitatea companiei tale, iar o prezenta cat mai mare in social media te va ajuta sa iti cladesti o reputatie si o imagine cat mai buna asupra companiei tale.

Verifica daca agentia de marketing contractata iti poate oferi si servicii SEO

In ultima perioada, exista o legatura tot mai stransa intre marketing-ul online si serviciile SEO. Chiar si asa, tehnicile SEO nu ajung sa fie atat de vizibile pentru utilizatorii site-ului companiei tale, acesta fiind prea putin cunoscute de administratorii de website-uri si de utilizatori.

Tocmai din cauza acestui motiv, de tehnicile de implementare a SEO trebuie sa se ocupe numai specialistii de optimizare site. Desigur, exista o buna parte dintre antreprenorii “proaspeti” ce ar putea sa fie reticenti in ceea ce tine un contract semnat pentru oferirea si implementarea SEO in cadrul website-ului companiei, inca acestea servicii iti ofera nenumarate beneficii dar si cel mai mare “Return on Investment” (ROI).

Asadar, atunci cand vorbim de SEO vorbim in special de mai multe tactici ce fac ca website-ul tau sa inregistreze o clasare cat mai buna in motoarele de cautare, tactici ce se refera in special la optimizarea tip “On-Page”, dar si la optimizarea “Off-Page”. Daca despre optimizarea On-page stim ca reprezinta acea optimizarea a site-ului, atunci cand vine vorba de cea Off-Page vorbim in special de link-ul provenite de pe alte website-uri ce duc spre adresa site-ului tau.

Daca vei tine cont de cele 4 sfaturi si totodata tehnici in ceea ce tine branding-ul, prezentate mai sus, tehnici de care absolut orice agentie si companie ce se ocupa cu marketing-ul online ar trebui sa tina cont, e imposibil ca website-ul tau sa nu se bucure de succes dupa o anumita perioada de timp.

Evident, optimizarea SEO joaca un rol foarte important in toata aceasta poveste, deci trebuie sa tii cont de agentia contractata, astfel incat serviciile SEO pe care aceasta le poate oferi sa fie de cea mai inalta calitate, iar investitia facuta de tine sa fie una benefica, sa fie una care iti va aduce rezultate pe termen lung. Cu siguranta ca nu vei regreta investitia facuta, iar clientii companiei tale nu vor intarzia sa apara.

FOTO: netring.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului