Publicitatea online se dovedeste mult mai eficienta dupa ora 18.00, arata un studiu realizat de Interactive Advertising Bureau Marea Britanie si Lightspeed Research.
51,6% dintre respondenti au declarat ca acorda o mai mare atentie reclamelor online dupa ora 18.00, in timp ce, in intervalul 12.00-14.00, doar 11% dintre persoane isi indreapta atentia catre acestea. In ce priveste abordarea garantata a consumatorilor, cea mai buna metoda prin care le poti trezi interesul pentru produsele tale, este sa desfasoari activitati de comert electronic , spun specialistii in marketing publicitar.
In schimb, reclamele online au cele mai putine sanse sa fie observate inainte de ora 9.00 si doar 4,6% dintre participantii la studiu au spus ca sunt atenti la ele.
"Faptul ca putem sti cand internautii sunt mai receptivi la a primi mesaje publicitare permite advertiserilor sa-si targeteze mai bine campaniile si sa obtina maximul din bugetul de publicitate online ", a explicat David Day, CEO Lightspeed Research Europe, citat de publicatia AdvertisingAge.
( citeste continuarea in NewsChannel.ro )