Piata romaneasca de publicitate oferta din partea clientilor, de la inceputul anului si pana acum. Din pacate insa, numarul contractelor semnate este mult mai mic comparativ cu interesul clientilor privind ofertele de servicii, din cauza calitatii scazute, considera specialistii din domeniu.
" Indoor -ul are potentialul de a atrage bugete importante de media in acest an, dar trebuie sa acorde mai multa atentie ofertelor, printr-o crestere a calitatii serviciilor, prin retele de locatii mai bune, suporturi cu expunere calitativa mai buna si date de evaluare a vizibilitatii campaniei", a explicat pentru Business Standard Razvan Constantinescu , manager general al companiei SPM Indoor Division.
In ciuda perioadei de "ezitare" din partea advertiserilor, indoor-ul pare sa isi revina si chiar sa creasca cu 20 la suta in acest an, spun specialistii. "Imi pastrez previziunea initiala, aceea de crestere a pietei de indoor advertising pentru anul acesta cu 20% fata de anul precedent", a mai spus acesta.
( citeste continuarea in NewsChannel.ro )