Financiar

#outsorcing #necesitate #criza #avantaj competitiv #studenti

Piata de outsourcing infloreste pe timp de criza

Outsourcing-ul este o necesitate crescanda a companiilor din Romania. "Evenimentele economice au adus o presiune imensa pe costuri, o nevoie de eficientizare si un focus pe externalizare care a fost prezent pe piata din Romania si in anii anteriori, insa acum creste dorinta companiilor de a se ocupa de bussinesul de baza", a declarat Madalina Vilau, Managing Partner Expo Media la deschiderea celei de-a 5-a editii a Call Center & Customer Care Conference and Expo, cel Mai important eveniment dedicat specialistilor din industria de call center romaneasca.

Conferinta este structurata in 3 mari domenii - tehnologie, management operational si strategie, aduna speakeri de renume si lideri ai companiilor de top de pe piata autohtona si europeana, cu studii de caz si focus pe schimbarile recente de pe piata economica actuala.

Romania are un avantaj competitiv fata de restul tarilor din regiune

Europa de Est este in continuare in postura unei piete de absorbtie care, conform Gartner Dataquest, va depasi restul jucatorilor de pe piata, cu o rata de crestere de 30% pana in 2010.

Romania se situeaza in aceleasi trend-uri si are in continuare un avantaj competitiv fata de restul tarilor din regiune prin forta de munca specializata (peste 90% din angajatii din aceasta industrie sunt studenti sau absolventi de facultate), cunoasterea limbilor straine, experienta dobandita in management operational si, nu in ultimul rand, costurile mai scazute cu chiriile sau personalul fata de pietele externe, a declarat Madalina Vilau.

 ( citeste continuarea in NewsChannel.ro )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea