Utilizatorul roman de Internet este un , consumator de ciocolata, si bere, arata rezultatele campaniei de Studii demografice trafic.ro derulate timp de o luna pe aproape 2.000 de site-uri din Romania si un esantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenti.
Studiul arata ca cea mai activa categorie de varsta ramane cea a utilizatorilor intre 20 si 24 de ani , respectiv 21,96%. Cu toate acestea, caştiga teren tot mai mult si categoriile mai varstnice de 30-34 ani, in proportie de 11,71%, 34-39 ani, cu 10,24%, 40-49 ani, cu un procent de 12,51%, 50-59 ani, 6,03%, si 60 de ani sau mai mult cu doar 1,50%.
(citeste continuarea pe Capital.ro)
#internet #tineri #bere #mezeluri #ciocolata
Internautul roman: barbat tanar, consumator de ciocolata, mezeluri si bere
Internautul roman: barbat tanar, consumator de ciocolata, mezeluri si bere Utilizatorul roman de Internet este un barbat tanar, consumator de ciocolata, mezeluri si bere, arata rezultatele campaniei de Studii demografice trafic.ro derulate timp de o luna pe aproape 2.000 de site-uri din Romania si un esantion reprezentativ de peste 125.000 de respondenti.

- 2009-12-17 2009-12-17
Articole din financiar
Cauta-ti perechea