Financiar

#cumparaturi #bani #buget #criza

Cumparam mai putin si cautam reducerile de criza

Sapte din zece romani au inceput sa cumpere mai putine produse sau sa le caute pe cele mai ieftine, din cauza crizei, arata un studiu realizat de MEDNET Marketing Research Center. Totusi, mai putin sau deloc afectati s-au dovedit a fi tinerii fara copii, care au venituri de peste 3.000 de lei/familie si studii superioare, potrivit rezultatelor studiului.

Astfel, 28,8% dintre respondenti nu si-au modificat comportamentul de consum, iar 71,2% au redus consumul sau au ales produse mai ieftine. Dintre acestia, 45,9% au cumparat aceleasi produse, dar in cantitate mai mica, 9,3% au achizitionat produse la un pret redus , dar in aceeasi cantitate, iar 16% au ales produse mai ieftine si in cantitate mai mica.

 ( citeste continuarea in Evenimentul Zilei )

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea