INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA

Alege Acasa.ro pentru succesul campaniei tale electorale! Pentru o oferta personalizata contacteaza-ne la office@acasa.ro sau la 0374.112.675.

Financiar

#seo #recomandari #design interior #site

Ce firma de design interior imi recomanzi? Intreb pentru un prieten….

Asa incepem de cele mai multe ori cautarea unei firme care sa ne ajute sa amenajam o locuinta noua sau sa renovam una mai veche. Poate ca primim cateva sfaturi si recomandari, dar pana la urma ajungem in Google.

Ne apucam sa citim cateva site-uri si bloguri despre ultimele tendinte, sa ne uitam la poze cu interioare si produse … si mai ca incepem sa visam. Uite… cam asa as vreau si eu sa aranjez casa.

Si de la “cam asa as vrea…” pana la decizia finala e un drum destul de lung, daca nu gasesc furnizorul de servicii de design interior si amenajare care sa se potriveasca personalitatii mele. Sa ma scoata din visare si sa imi explice ce este potrivit, in mod realist, pentru casa mea.

Primul contact al clientului cu vise marete cu firma de design interior este site-ul. Pana sa ajunga la pagina de contact, rasfoieste paginile site-ului, mai citeste cate ceva in blog, se uita cu atentie la lista de proiecte realizate si ceva il convinge sa sune. Sau nu ... si se intoarce in Google sa mai caute.

Site-ul meu de design interior nu te-a convins? OK, sa mai incercam o data!

O provocare interesanta pentru firmele de design interior si amenajare sau arhitectura este sa faca diferenta intre ce isi doreste un client si ce are nevoie cu adevarat. Pe toti ne mai fura peisajul si incepem sa visam, dar solutiile realiste si cu adevarat potrivite pentru casa pe care o avem, le vom primi de la un specialist cu experienta.

Ce ne convinge sa contactam o firma de design interior, dupa ce i-am vizitat site-ul? MESAJUL!

Este mesajul pe care compania de design interior il transmite celor care ii viziteaza site-ul, in cautarea acelui semnal ca “aceasta este firma cu care vreau sa lucrez”.  Este acel mesaj din care vizitatorii site-ului inteleg ca au ajuns unde trebuie. Au gasit specialistii care inteleg ce cauta si stiu sa le spuna ce se potriveste spatiului care trebuie amenajat.

De multe ori, acest mesaj nu ajunge la vizitatorii ce pot deveni clienti, pentru ca lipseste acel “ceva” care sa ii convinga ca firma de design interior are o echipa de specialisti cu toate atuurile: Experienta, Expertiza, Autoritate, Incredere.

Mesajul pe care il transmite site-ul este cel care face diferenta intre click-ul pe butonul de contact si click-ul de intoarcere in Google, pentru o noua cautare. Aici provocarea o vedem in mirajul continutului creat rapid, cu efort minim, cu ajutorul ChatGPT sau alte aplicatii bazate pe AI (inteligenta artifciala), care genereaza continut mult, repede, despre orice ... si cam la fel pentru toata lumea.

Utilizarea AI in crearea de continut poate fi de ajutor, insa recomandarea noastra este sa fiti prevazatori. In timp ce poate fi folosit cu succes ca suport pentru cautarea de idei noi si realizarea unor materiale de calitate, scrierea articolelor folosind exclusiv Inteligenta Artificiala vine cu niste riscuri. 

Google si-a actualizat politicile de spam pentru a lua in considerare si AI, iar aspectul interesant este in sectiunea “Continut spam generat automat“ din documentatia oficiala. Este considerat spam acel “text generat prin intermediul proceselor automatizate, fara a lua in considerare calitatea sau experienta utilizatorului” iar riscurile merg de la penalizarea automata si scaderea in ranking, la dezindexarea paginilor din Google si chiar dezindexarea integrala a site-ului sau a blogului.

Am povestit mai multe lucruri despre Google si continutul generat automat cu ChatGPT, pe blogul nostru: Ce se va intampla in Google cu tot continutul generat de AI?

Competitia pare ca ia toata crema de pe prajitura. Cum rezolvam problema?

Pai in primul rand, analizam competitia doar pentru a o depasi, nu pentru a o copia. Am stabilit deja ca o tendinta in optimizarea SEO, in 2024, este imbogatirea continutului din site si optimizarea acestuia cu ajutorul generatoarelor de continut. Putem sa folosim acest aflux de continut nou lansat de competitori ca pe o oportunitate strategica de crestere a vizibilitatii site-ului nostru in mediul online.

Analiza continutului nou creat de concurentii din industria in care activam ne va ajuta sa aflam cum sa deturnam traficul acestora catre site-ul nostru, printr-o strategie de continut mult mai buna.

Putem sa facem acest lucru prin efectuarea unor analize a diferentelor de continut. Aceasta se refera la un tip specific de analiza SEO in care identificam cuvintele cheie de interes pentru noi si prin care concurentii se claseaza mai sus decat paginile din site-ul nostru, in ranking-ul Google.

Instrumentele de analiza si strategie SEO pe care le utilizam la Bookisite ne permit sa analizam competitorii, pentru a vedea pozitionarea acestora pe cuvintele / expresiile cheie care sunt de interes pentru afacerea ta.

Specialistii nostri iti pot oferi si informatii despre Search Suggest sau cautarile pe care ni le sugereaza motoarele de cautare atunci cand incepem sa facem o cautare precum si Google Image Tags – unde vor analiza cat de bine sunt pozitionati competitorii pe cele mai frecvente cautari pentru un topic (produs) in Google Images.

Tendinte SEO in 2024: cum ne pregatim pentru Google SGE

SGE – Search-Generative Experience este o actualizare pe care o pregateste motorul de cautare Google si care foloseste inteligenta artificiala (AI), pentru a oferi utilizatorilor raspunsuri rapide si cat mai precise.

Scopul acestor modificari este ca raspunsurile la cautarile pe care le facem in Google sa fie cat mai exacte si complete. Astfel, de multe ori nici nu va mai fi nevoie sa accesam paginile site-urilor si vom putea sa citim informatiile pe care le cautam, direct in pagina Google.

Asadar, cum ne pregatim pentru Google SGE pentru a fi cu un pas inaintea competitiei si pentru a ajunge la clientii interesati de servicii si produse din domeniul de design interior si amenajari:

  • ne concentram pe cercetari originale si continut unic, ce nu poate fi gasit in alta parte;
  • incercam sa gasim experienta ideala a utilizatorului si apoi incercam sa o facem si mai buna;
  • prezentam continutul in forme variate, pentru a ajunge la diverse segmente de public;
  • facem cercetari si analize, pentru a intelege intentia de cautare din spatele fiecarui cuvant cheie, inainte de a incepe sa realizam acest continut;
  • acordam prioritate nevoilor utilizatorilor si oferim raspunsuri cuprinzatoare la interogarile lor;
  • avem grija la optimizarea tehnica a site-ului si functionarea pe desktop si pe mobile, pe orice tip de browser.

O strategie completa de optimizare pentru update-urile Google care vor urma, am prezentat in blogul nostru: Cum facem optimizare SEO pentru Google SGE?

Cu ce ne ocupam la Bookisite. Servicii SEO Romania

Misiunea noastra este sa dam fiecarui website coerenta si consistenta de care are nevoie, pentru ca utilizatorii sa il poata folosi cu usurinta, de la primul click – de la prima pagina prin care intra in site. Oferim servicii complete de optimizare SEO pentru Romania, pentru orice tip de site si de industrie.

Cu ajutorul specialistilor SEO si content marketing de la Bookisite vei putea sa imbunatatesti modul in care generezi continut pentru site-ul tau. Serviciile de content writing pe care ti le oferim pot fi de optimizare a textelor pe care le scrie echipa ta de marketing sau servicii complete de scriere de continut. Pe baza unui brief sau a unei discutii, putem sa redactam pentru tine pagini de produs, articole de blog, advertoriale.

Prin serviciile SEO tehnic avem in vedere verificarea tehnica periodica, lunara sau trimestriala, a site-ului. Auditarea aspectelor tehnice este obligatorie, pentru ca un website sa fie prezent in motoarele de cautare si sa aiba performante foarte bune.

FOTO: pexels.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea