Financiar

#banci #bcr #banca comerciala romana #second life #sucursala #credite si leasing

BCR si-a deschis o sucursala in Second Life

Banca Comerciala Romana a anuntat marti ca este prima institutie bancara din Romania care are un sediu virtual pe platforma Second Life . Sucursala sa, plasata in centrul Pietei Revolutiei din Bucurestiul Virtual, beneficiaza de un trafic zilnic de peste 250 de utilizatori unici.

De asemenea, aceasta beneficiaza si de expunere in fata a peste 800 de rezidenti care socializeaza in orasul virtual.

BCR a mai anuntat ca programul de educatie financiara, Scoala de bani, care va continua si in 2010, va avea si un corespondent 3D in lumea virtuala.

Astfel, in Bucurestiul Virtual exista deja amenajata o aula universitara, in care se vor desfasura lectiile cu un "diriginte", iar elevii scolii vor participa la concursuri sub forma de extemporale, in urma carora vor putea castiga premii, se mai arata in comunicat.

Cladirea BCR din Second Life a fost realizata dupa modelul sucursalelor din realitate, iar, in interior, utilizatorii pot interactiona cu diverse aplicatii automatizate, pot afla mai multe informatii despre ofertele promotionale in curs (pachetul BCR Student si BCR Pensii in acest moment), se pot inscrie in grupul Scolii de bani iar, in curand, vor avea posibilitatea sa cumpere L$ (linden dolar) prin intermediul bancomatelor (ATM).

"Este in discutie si posibilitatea de a oferi joburi in spatiul virtual pentru absolventii Scolii de bani.

In plus, BCR va beneficia de branding in orasul virtual pe tot parcursul anului 2010 si va fi organizatorul a catorva evenimente si concursuri memorabile in Piata Revolutiei din Bucurestiul Virtual", se mai arata in comunicat.

"Deschiderea unei sucursale in Second Life si integrarea programului de educatie financiara Scoala de Bani fac parte din strategia noastra de a interactiona cu publicul si la alte niveluri decat cele deja clasice.

Dupa succesul de anul trecut al Scolii de bani, am decis sa continuam programul in anul 2010 adaugand si mediul 3D ca extensie de platforma.

Faptul ca Second Life are o economie si o moneda proprie, ne permite sa experimentam in jurul ideii de bani prin implementarea de advergame-uri si concursuri dedicate comunitatii din spatiul virtual, dar si sa oferim servicii reale (carduri, internet banking ) membrilor acestei comunitati", a declarat directorul executiv al Directiei de Marketing BCR, Daniel Pana.

Second Life s-a lansat in 2003, dar platforma a devenit cunoscuta la nivel mondial abia in 2006, odata cu intrarea Ambasadei Suediei urmata de o serie de branduri care au inceput sa testeze oportunitatile lumilor virtuale (IBM, Cisco, Microsoft, CNN, Reuters, Wired, Playboy, Peugeot, Mercedes, Vodafone, Orange, ABN, ING, Coca Cola, L'Oreal, Philips, Electrolux si multe altele).

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea