Financiar

#cumparaturi #cluburi #baruri #bunuri de larg consum

60% dintre romani au cheltuit mai putin in baruri si cluburi

Aproape jumatate dintre romani (46%) au ramas fideli produselor pe care obisnuiau sa le achizitioneze inainte de criza, insa au fost nevoiti sa reduca volumele cumparate, arata un studiu realizat recent de compania de cercetare a pietei MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum.

"In criza s-a remarcat si o orientare a consumatorilor catre produsele substituente mai ieftine. 37% dintre cei chestionati au raspuns ca au cumparat produse similare celor pe care obisnuiau anterior sa le achizitioneze, insa la un pret mai mic", a precizat Dorian Cazacu, Customer Research Manager al MEMRB Romania, in cadrul unui eveniment organizat de companie.

(citeste continuarea in Ziarul Financiar)

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea