Aproape jumatate dintre romani (46%) au ramas fideli produselor pe care obisnuiau sa le achizitioneze inainte de criza, insa au fost nevoiti sa reduca volumele cumparate, arata un studiu realizat recent de compania de cercetare a pietei MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum.
"In criza s-a remarcat si o orientare a consumatorilor catre produsele substituente mai ieftine. 37% dintre cei chestionati au raspuns ca au cumparat produse similare celor pe care obisnuiau anterior sa le achizitioneze, insa la un pret mai mic", a precizat Dorian Cazacu, Customer Research Manager al MEMRB Romania, in cadrul unui eveniment organizat de companie.
(citeste continuarea in Ziarul Financiar)
#cumparaturi #cluburi #baruri #bunuri de larg consum
60% dintre romani au cheltuit mai putin in baruri si cluburi
60% dintre romani au cheltuit mai putin in baruri si cluburi Aproape jumatate dintre romani (46%) au ramas fideli produselor pe care obisnuiau sa le achizitioneze inainte de criza, insa au fost nevoiti sa reduca volumele cumparate, arata un studiu realizat recent de compania de cercetare a pietei MEMRB in sectorul bunurilor de larg consum.- 2010-02-24 2010-02-24
Articole din financiar
Cauta-ti perechea