Financiar

#promovare afacere #promovare online #promovare

6 metode de promovare online pentru afacerea ta

In ziua de astazi este esential ca orice afacere sa fie promovata in mediul online, indiferent de domeniul in care functioneaza, fie ca vinde produse printr-un magazine online, fie ca ofera servicii pe un site de prezentare. Campaniile de promovare, pentru a fi extreme de eficiente, trebuie sa fie concepute pe baza unui set de cunostinte si tehnici pe care trebuie sa le detii. De aceea multe companii apeleaza la servicii de marketing online atunci cand vor sa inceapa o promovare pentru ca rezultatele sa nu intarzie sa apara.

 

Indiferent daca vrei sa te ocupi singur de promovarea propriului business sau apelezi la o firma specializata, trebuie sa ai in vedere cateva idei pe care le poti pune in aplicare oricand doresti:

Promovarea prin intermediul unui blog

Chiar daca poate crezi ca un site de content nu este tocmai ce trebuie pentru domeniul in care activezi, afla ca exista posibilitatea ca prin intermediul unui blog sa poti atrage vizitatori si inclusiv clienti. Poti concepe articole cu sfaturi si idei pe care oamenii le cauta frecvent pe internet sau orice alt fel de continut atractiv, care poate duce vizitatorii si pe site-ul tau de servicii sau de produse.

Promovarea prin continut video

De ceva timp continutul video are si mai mult succes atunci cand vine vorba despre urmarirea lui pe Youtube sau pe retelele de socializare. Important este sa ai un video interesant care sa nu dureze foarte mult, pentru a putea fi urmarit pana la capat. Un videoclip cu o reclama convingatoare te poate ajuta sa iti promovezi afacerea destul de eficient si chiar sa incepi sa ai clienti.

Promovarea pe retelele de socializarea

Aproape toate persoanele din lumea aceasta au un cont de Facebook, Instagram sau orice alta retea de socializare. Asadar este o modalitate potrivita pentru a-ti prezenta afacerea ta in fata unui numar mare de persoane. Interesant este faptul ca poti sa alegi singur audienta catre care vrei sa se afiseze reclamele, in functie de interes, varsta, locatie. Astfel, vei cheltui banii pe promovare mult mai eficient.

Promovarea prin email marketing

Email marketing-ul este o alta modalitate de promovare prin intermediul emailurilor pe care le poti trimite unei liste de posibili clienti sau catre cei interesati de serviciile si produsele tale. Exista platforme special concepute prin care poti sa trimiti periodic mailuri cu oferte, informatii importante si orice altceva doresti ,catre persoanele interesante, parteneri de afaceri, etc. Pentru a creste sansa ca mailul de la tine sa fie deschis este esential sa concepi texte si titluri atractive.

Promovarea cu ajutorul SEO

Optimizarea SEO este foarte importanta deoarece te ajuta pe termen lung sa apari pe o pozitie cat mai ridicata in motoarele de cautare. Daca vrei sa iti optimizezi site-ul in acest sens, va trebui sa concepi un plan bine pus la punct pentru optimizarea on site si off site. On page se refera la toate modalitatile prin care se poate imbunatati o pagina sau intregul site cu imagini optimizate, cuvinte cheie relevante si texte iar prin intermediul off site se aplica strategia link building, adica adaugarea link-ului catre site-ul tau pe alte site-uri, prin articole ori bannere.

Promovarea prin comunicate de presa

Comunicatele de presa sunt acel instrument prin care poti sa generezi leaduri, adica sa ai vizitatori pe site-ul tau. Poti sa comunici lansarea unui produs, deschiderea unui magazin sau orice alta noutate importanta referitoare la afacerea ta, ce trebuie comunicata public.

FOTO: pixabay.com

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din financiar

Top

Cauta-ti perechea