Evenimente

#iqads #evenimente #constanta

IQads lanseaza provocarea creativa "Identitatea vizuala Constantei - Orasul imbratisat cu marea"

O competitie de design cu premii de 10.000 EUR

Organizatia de Management al Destinatiei Mamaia-Constanta (OMD) si IQads lanseaza astazi competitia “Identitatea vizuala a Constantei – Orasul imbratisat cu marea,” o provocare adresata designerilor si creativilor din intreaga tara. Scopul este crearea unui logo original pentru Municipiul Constanta, care sa surprinda frumusetea si diversitatea orasului data de mostenirea sa istorica si culturala.

O misiune indrazneata: un logo pentru Constanta

Constanta este unul dintre cele mai vizitate orase din Romania si totodata o veritabila “Capitala a litoralului.” Avand o istorie multimilenara, un amestec unic de influente culturale si potential de crestere turistica in orice anotimp, Constanta isi propune sa-si redefineasca identitatea vizuala pentru a-si comunica mai bine valorile si avantajele.

Designerii participanti vor avea de integrat in propunerea lor elemente emblematice – precum Cazinoul – si de exprimat personalitatea calda si relaxanta a orasului, imbratisat de marea ce-i confera o energie aparte. Logo-ul trebuie sa fie original, memorabil, usor de adaptat pentru numeroase directii de comunicare (evenimente culturale, rute turistice, arhitectura, gastronomie etc.) si sa transmita combinatia de modernitate si spirit ospitalier ce defineste Constanta.

Premii de 10.000 EUR si oportunitatea de a crea o identitate vizuala pentru orasul cu cea mai lunga istorie din Romania

Valoarea totala a premiilor este de 10.000 EUR, distribuiti astfel:

  • 3 premii (a cate 2.000 EUR fiecare) acordate celor mai bine cotate trei propuneri, conform votului publicului si al juriului.
  • Premiul special de 4.000 EUR pentru finalizarea brandbook-ului si adaptarea propunerii de logo intr-o identitate coerenta.

Castigatorul final va fi desemnat in urma unei colaborari cu OMD Mamaia-Constanta pentru realizarea manualului de brand, pana la data de 15 mai 2025.

Calendarul competitiei (pana in 30 martie 2025)

  • Inscrierile: pana 15 martie 2025
  • Votul Publicului: pana pe 21 martie 2025
  • Votul Juriului: pana pe 28 martie 2025
  • Anuntarea celor 3 castigatori initiali: 30 martie 2025
  • Premiul special (finalizarea brandbook-ului): pana la 15 mai 2025

Juriul si criteriile de evaluare

Lucrarile inscrise vor fi analizate atat de public (30% din media finala), cat si de un juriu profesionist (70%). Acesta reuneste 11 specialisti in branding si design, profesionisti din turism, arhitecti, reprezentanti ai comunitatii constantene si experti in marketing.

Proiectele vor fi notate pe baza urmatoarelor criterii:

  1. Impact (35%) – originalitate, puterea de a atrage atentia.
  2. Exprimarea brandului (35%) – cat de clar redau personalitatea si pozitionarea Constantei.
  3. Portabilitate (30%) – usurinta de a adapta designul pe diverse materiale si rezistenta in timp.

O invitatie la explorare si creatie

Prin aceasta competitie, OMD Mamaia-Constanta si IQads doresc sa stimuleze creativitatea pentru a oferi Constantei o identitate vizuala unitara, inspirata de trecutul sau bogat si deschiderea spre viitor. De la arhitectura vechiului Tomis pana la multiculturalismul si gastronomia locala, noul logo al orasului trebuie sa reflecte spiritul cosmopolit si vibrant care transforma Constanta intr-o destinatie atractiva dincolo de sezonul estival.

Toate detaliile privind inscrierea, brieful complet, criteriile de eligibilitate si formatul lucrarilor sunt disponibile pe platforma TheCreator de pe site-ul IQads, unde participantii pot incarca direct propunerile lor:

Despre OMD Mamaia-Constanta

Organizatia de Management al Destinatiei Mamaia-Constanta (OMD Mamaia Constanta) reuneste autoritati locale, operatori din domeniul turismului si antreprenori din zona, cu scopul de a dezvolta si promova in mod unitar potentialul turistic al litoralului romanesc. Prin proiecte strategice si actiuni de marketing, OMD urmareste crearea unei identitati puternice pentru destinatie si cresterea calitatii serviciilor turistice.

Despre TheCreator

TheCreator este platforma de branded user-generated content a IQads.

Prin intermediul TheCreator, brandurile dau briefuri comunitatii creative IQads, obtinand sute de rezolvari creative, mii de interactiuni si sute de mii reach. Brandurile obtin solutii pe care le pot implementa si continut branded pe care il pot folosi in social media. Prin intermediul TheCreator, IQads a dezvoltat si derulat zeci de competitii creative de design, scurtmetraje, benzi desenate, spoofuri, filme, ilustratii etc pentru companii precum AVON, BCR (George), Heineken (Desperados, Ciuc), Unilever (AXE, Dove, DERO), PUMA (Jacheta T7), Nokia, Leroy Merlin, Mondelez (Milka), Carrefour, Samsung, Ursus Breweries (Timisoreana, Ursus), Honda Romania (Honda Civic), EPSON, Nestle (Nescafe Dolce Gusto, Nescafe Alegria, JOE), TELEKOM, Orkla Food (Ardealul), Bergenbier.

FOTO: iqads.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Cauta-ti perechea