Dieta si nutritie

#sanatate #fitness #dieta # dieta 2014 # cum sa slabesc

Top rezolutii de slabit sortite esecului. Ce sa NU treci pe lista cu obiective pentru 2014

Bilantul anului 2013 si rezolutiile pentru 2014 sunt pe ordinea de zi in agenda personala a fiecarei persoane, la trecerea dintre ani. Stim bine ca slabitul, dieta sau sportul au devenit o prezenta constanta pe lista ta cu obiective de indeplinit a fiecarui an. Daca nu reusesti niciodata sa le duci la indeplinire, inseamna ca obiectivele alesede tine nu sunt realiste sau exprimate corect! Evita rezolutiile de slabit care sunt sortite esecului inca din momentul in care incepi sa le notezi pe hartie!

O sa slabesc 30 de kg!

Numarul kilogramelor pe care tanjesti sa le dai jos pe parcursul noului an este invers proportional cu sansele de reusita ale acestui obiectiv. Cu cat iti propui sa dai jos mai multe kilograme, cu atat vei renunta mai repede la idee, intrucat ti se va parea un plan imposibil de atins. De aceea, in loc sa notezi pe hartie un numar deprimant de mare de kilograme pe care sa le slabesti, este mai indicat sa transformi aceasta rezolutie intr-una ceva mai realista - "o sa slabesc 1 kg pe saptamana". Cu pasi mici se fac lucruri mari!

O sa tin dieta x!

Ce ar fi ca in loc sa te hotarasti asupra unei diete pline de reguli, restrictii si frustrari, sa incerci o rezolutie ceva mai realista si usor de indeplinit, precum "o sa renunt la dulciuri, paine si sucuri", care este mai accesibila si cu mai mari sanse de reusita!

O sa merg la sala!

Aceasta rezolutie pare deja ca s-a plictisit sa se regaseasca anual pe lista ta cu obiective si sa nu fie niciodata bagata in seama. Este nerealista si prea "mareata" pentru tine. O persoana care nu face deloc sport nu va putea trece direct la exercitiile de la sala. Cel mai indicat ar fi sa incepi cu "o sa merg mai mult pe jos", "o sa ma plimb mai mult prin parc" etc. Sunt tot surse de miscare fizica si mult mai realiste!

O sa renunt la fast food si la mesele de la restaurant!

Mesele luate in oras, la fast-food sau restaurant, sunt una dintre sursele de ingrasare ale multor persoane. Meniurile bogate in bucate alese, gustoase, dar si foarte calorice sunt foarte tentante si aduna kilogram dupa kilogram in silueta ta. Insaeste gresit sa-ti stabili ca obiectiv renuntarea la mesele luate in oras! Nu o sa reusesti! Incearca, mai bine, varianta "o sa mananc mai multe salate atunci cand iau masa in oras" si vei avea mai mult succes in a rari portiile de pizza, hamburgeri sau cartofi prajiti!

Sursafoto: Liveinternet.ru

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Gustari sanatoase pe care le putem da copiilor la scoala

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare