Dieta si nutritie

#vitamine #slabit #fructe #galben #rosu #pepene #dieta

Pepenii, ajutor de baza in cura de slabit

Este delicios si nu ingrasa si poate fi denumit fructul sezonului! Pepenele galben sau rosu se gaseste in orice piata, supermarket sau magazin alimentar , deci nu trebuie sa va faceti probleme ca nu il puteti procura.

 

Pepenele este o sursa importanta de vitamina C de aceea rolul pe care il joaca in alimentatie este foarte important. Aceasta vitamina detine proprietati antioxidante care o recomanda in mentinerea sanatatii oaselor, a dintilor si gingiilor, porpiu-zis a intregului organism.

De asemenea, pepenele este o sursa importanta de vitamina A, aceasta favorizand acuitatea vederii, mentinerea sanatatii pielii si protejand organismul impotriva radicalilor liberi.

Slabeste mancand pepeni !

Bogat in vitamine si multa apa, pepenele este alimentul ideal pentru o cura de slabire . Daca vrei sa diversifici gustul il poti combina foarte usor cu alte fructe de sezon obtinand astfel o salata plina de savoare. Pentru inceput, timp de trei saptamani, incearca sa tii acest regim timp in care poti pierde saptamanal cel putin 4 kilograme:

Saptamana I

Mic dejun: inainte de a servi micul dejun consuma doua felii de pepene rosu sau galben, dupa care poti manca 50 g de paine prajita, o cana de ceai sau de cafea indulcita cu zaharina.

Pranz: imediat dupa masa de pranz (50 g de carne fiarta de vaca cu sote de ciuperci) consuma o felie de pepene rosu sau galben si bea 100 ml apa minerala.

Cina :
Inainte de cina beti 100 ml apa obisnuita, apoi dupa ce ati mancat consumati doua felii de pepene.

Saptamana a II-a

Mic dejun: mancati la micul dejun doua felii de pepene si doua felii de paine prajita.

Pranz: un castron de supa-crema de legume cu crutoane, 50 g de piept de pui fiert cu o felie de paine prajita si o felie de pepene rosu.

Cina: inainte de cina (50 g de branza de vaci, o felie de paine prajita) consumati o felie de pepene iar dupa cina doua-trei felii.

Saptamana a III-a

Mic dejun: Consumati aceleasi alimente ca si in zilele precedente, insa puteti creste cantitatea de pepene.

Pranz: doua felii de pepene, dupa aceea 30 g de spaghete cu sos de rosii si branza rasa .

Cina: cartofi natur (o protie mica) si pepene la discretie.

Retine! In timpul meselor de pranz si cina poti diversifica pe parcursul zilelor alimentele cu cele din saptamana a doua si a treia.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului