Dieta si nutritie

Dieta de slabit pentru trup in forma de mar

Se stie ca femeile pun foarte mult accent pe felul in care arata si isi doresc intodeauna sa fie admirate de cei din jur. In prezent, lupta cu kilogramele se rezuma la gasirea dietei perfecte care sa reduca in cateva zile grasimea neplacuta de pe corp. Tocmai de aceea, pentru cele care se incadreaza in categoria „trup in forma de mar” - considerata a fi cea mai periculoasa, din cauza „colaceilor” acumulati in jurul taliei – iata o cura de slabire care va va ajuta sa dobanditi silueta mult visata. Luni - Mic dejun: un pahar cu lapte dietetic , doi biscuiti integrali cu doua lingurite de miere, o portocala. Pranz: 100 g carne de vita sau pui, 200 g salata de legume , 30 g paine integrala, un fruct la alegere. Cina: 150 g salata cu fructe de mare preparata cu o lingurita de ulei si lamaie, 30 g paine graham, un fruct sau un pahar de compot. Marti - Mic dejun: un iaurt dietetic, o cafea, o banana. Pranz: 50 g orez, 200 g spanac preparat cu o lingurita de ulei de masline si 20 g branza de vaci, un fruct. Cina: 200 g carne slaba la gratar, salata de morcovi cu varza, 30 g paine graham, un fruct. Miercuri - Mic dejun: un pahar de suc natural, o felie de paine graham, 30 de grame branza. Pranz: 100 g cascaval, salata de dovleac cu vinete, 30 g paine graham, un fruct. Cina: 200 g carne la gratar, 100 g de salata de castraveti, 30 g paine graham, un fruct. Joi - Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar, doi biscuiti, o banana. Pranz: 100 g salata, un ou fiert, 50 g peste, 30 g paine integrala, un fruct. Cina: 50 g paste cu vinete , 30 g mozzarella, 200 g suc de fructe. Vineri - Mic dejun: o cafea cu un cub de zahar, o felie de paine graham, un cub de branza topita, o portocala. Pranz: salata preparata din 100 g mozzarella, 250 g rosii, 2 lingurite ulei masline, 30 g paine graham, un fruct. Cina: 150 g piept de pui, 200 g salata, 30 g paine graham, un pahar compot de fructe . Sambata si Duminica - Mic dejun: un iaurt dietetic, o felie de paine graham, o cafea cu un cub de zahar, o banana. Pranz: 50 g orez cu dovlecei, 150 g salata verde, 200 g salata de fructe , trei felii de paine graham. Cina: 200 g peste, 150g salata, 30 g paine graham, un fruct.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare