INVESTESTE IN COMUNICARE ELECTORALA

Alege Acasa.ro pentru succesul campaniei tale electorale! Pentru o oferta personalizata contacteaza-ne la office@acasa.ro sau la 0374.112.675.

Dieta si nutritie

#dieta cu portocale #kilograme in plus #slabit #portocale

Dieta cu portocale. Cum slabesti 14 kilograme in doar 15 zile

 

In cazul in care iti doresti sa scapi de 14 kilograme in doar 15 zile, atunci poti sa recurgi la dieta bazata pe oua si portocale, considerata mino-dieta proteica. Totusi, nu trebuie sa se exagereze cu acest regim. Este recomandat ca dieta sa fie tinuta pana la 2 saptamani, nu mai mult.

Luni

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – portocale pe saturate sau 150 g de salata de legume si verdeata, 150 g de piept de pui fiert.

La cina – 150 g de piept de pui fiert, 2 oua fierte, tari, grapefruit.

Marti

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – 200 g de salata de legume si verdeata, 150 g de piept de pui fiert.

La cina – 2 oua fierte, tari, grapefruit, 200 g de salata de legume si verdeata, o felie de paine prajita.

Miercuri

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – o felie de paine prajita, o rosie, 50 g branza degresata sau 200 g salata de castraveti, 150 g de piept de pui fiert.

La cina – 150 g de piept de pui fiert, 2 oua fierte, tari, grapefruit.

Joi

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – portocale pe saturate sau 200 g branza degresata, 200 g legume fierte.

La cina – 200 g de salata de legume, 150 g de piept de pui fiert, 2 oua fierte, tari.

Vineri

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – 2 oua fierte, tari si oricare leguma fiarta.

La cina – 150 g de peste fiert, o portocala, 150 g de salata de legume.

Sambata

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte, tari.

La pranz – portocale pe saturate sau 150 g carne fiarta si 3 rosii.

La cina – 200 g de salata de legume si 150 g le piept de pui fiert.

Duminica

La micul dejun – o jumatate de portocala si 2 oua fierte tari.

La pranz – o portocala, 200 g legume pregatite la aburi, 150 g de piept de pui fiert.

La cina – 200 g salata de legume si 150 g de piept de pui fiert.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Sfecla rosie, aliat de nadejde in curele de slabit

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog: Cea de-a patra stare de agregare a materiei, in sprijinul esteticii

Expertul Acasa.ro, dr Manuela Ravescu – medic dermatolog

Pune o intrebare