Dieta si nutritie

#slabit #unt de arahide #retete #diete

Cum sa slabesti rapid mancand unt de arahide. Slabesti in 3 zile

Vrei sa slabesti, insa nu iti doresti o dieta foarte restrictiva? Untul de arahide ar fi o optiune excelenta in acest caz. Este o sursa sanatoasa de grasimi cu o cantitate moderata de proteine.

Dieta cu unt de arahide se tine trei zile si presupune consumul unui singur tip de alimente, alaturi de legume si proteine. Potrivit studiilor, untul de arahide este un aliment satios care ajuta la pierderea in greutate. O analiza din 2014 publicata in American Journal of Clinical Nutrition a concluzionat ca produsele din arahide sunt dense din punct de vedere energetic si au o valoare ridicata de satietate. Prin urmare, acestea nu sunt asociate cu cresterea in greutate

Atentie insa, untul de arahide nu este un aliment cu putine calorii. O portie mica, de una sau doua linguri contine peste 100-200 de calorii. Deoarece dieta cu unt de arahide este un program hipocaloric, consumul mai multor portii de unt de arahide pe zi produce portii mici din alte alimente consumate in cadrul dietei.

Dieta cu unt de arahide

In cadrul acestei diete, barbatii consuma 2.200 de calorii pe zi cu 6 linguri de unt de arahide, iar femeile consuma 1.500 de calorii care includ 4 linguri de unt de arahide. Fondatorul recomanda ca adeptii sa consume cateva fructe, mai multe portii de legume, cateva cereale si multe surse de proteine pe langa untul de arahide.

Adaptarile mai recente ale dietei sunt mai sarace in calorii si au limitari mai stricte in ceea ce priveste alimentele bogate in carbohidrati, cum ar fi amidonul, legumele si cerealele. Deoarece untul de arahide este bogat in grasimi, unele persoane consuma mai multe portii de unt de arahide pe zi ca parte a unei diete bogate in grasimi pentru pierderea in greutate.

Program de trei zile cu unt de arahide

Programul de trei zile cu unt de arahide consta in trei mese pe zi cu pana la 6 linguri de unt de arahide. Adeptii isi restrang caloriile si carbohidratii pentru a obtine o pierdere in greutate pe termen scurt. Pentru a afla cate calorii ar trebui sa consumati pentru a pierde in greutate, folositi un contor de calorii.

Dieta include, de asemenea, surse de proteine, cum ar fi ouale, carnea de pasare si pestele. Leguminoasele pot fi folosite in locul produselor de origine animala, dar acestea sunt mai bogate in carbohidrati. Legumele fara amidon sunt, de asemenea, recomandate pentru continutul lor de micronutrienti.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din dieta-nutritie

Expertul Acasa.ro, dr Cristina Ciuca, medic oftalmolog

Experti Sanatate

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Cum sa iti stimulezi imunitatea toamna?

Experti Sanatate

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi: Fertilizare in vitro cu ovocite donate. Indicatii si sanse de reusita

Expertul Acasa.ro, dr Muheidli Chadi, medic specialist obstetrica-ginecologie

Pune o intrebare


Citeste pe ele.ro

Top

Cauta-ti perechea

Sfatul expertului

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie: Feniculul previne cancerul. Descopera-i toate beneficiile!

Expertul Acasa.ro, Ana Ionita - consilier in nutritie

Pune o intrebare