Secțiunile noului site, duraziv.ro, îmbină informații despre cele două divizii de produse ale companiei (vopsele, mortare) cu idei de amenajare şi trucuri de designer pentru toți cei care caută soluții accesibile pentru amenajarea locuinței.
Alături de platforma online, DURAZIV face pasul și către social media prin pagina de Facebook: (www.facebook.com/Duraziv.ro). Pagina va susține și promova ideile noi și proiectele durabile, încurajând utilizatorii să creeze și să dezvolte propriile proiecte de amenajare.
„Odată cu relansarea siteului și lansarea paginii de Facebook ne dorim să democratizăm culoarea, să încurajăm oamenii să se exprime prin culoare şi să îşi personalizeze astfel spaţiul, fie că e acasă sau la lucru. În felul acesta, vrem să devenim partenerul lor în amenajare și să creăm un spațiu de interacțiune pentru aceia care, ca şi noi, cred că pereţii iubesc culoarea!”, spune Marga Carp, director de marketing DURAZIV.
Cu o experiență de 11 ani pe piața materialelor de construcții, DURAZIV este astăzi o companie de succes care confirmă viziunea fondatorului său – omul de afaceri Daniel Guzu. Pornită sub denumirea Bau Profil şi axată pe producţie de profile metalice și accesorii pentru gips carton, afacerea s-a extins firesc în domeniul adezivilor şi mortarelor pentru construcţii, a vopselor şi tencuielilor decorative, oferind astfel sisteme complete de finisaj. Cu o cifră de afaceri de circa 73,5 milioane RON în 2013 şi peste 170 de angajaţi, DURAZIV este un partener stabil, cu credibilitate în rândul profesioniştilor şi cu un portofoliu impresionant de proiecte reuşite.
Advertorial