Cariera

#munca #cariera #birou # eficienta la birou

Trucuri pentru eficienta maxima la birou

Colegii de serviciu te vor tenta cu o pauza de cafea de 20 de minute. In plus, avem retelele de socializare, emailurile si apelurile telefonice personale si discutiile din jur. Cum ne putem pastra concentrarea in acest amalgam de tentatii?

1. Sa ramai concentrat inseamna mai mult decat finalizarea unui proiect

Iti poti crea un sistem de monitorizare a timpului necesar pentru finalizarea proiectului, sistem care le poate fi ulterior de ajutor si colegilor tai.

2. Impartirea proiectelor mari in task-uri mai mici este o modalitate eficienta de a munci mai mult si mai repede

Daca trebuie sa vii cu un plan de marketing pentru un client, imparte-ti proiectul in mini-proiecte.

3. Fiecare angajat este diferit, insa planificarea zilnica si setarea de obiective functioneza pentru oricine

Chiar daca nu ai pauze strict planificate, setarea unui program la inceputul fiecarei zile te va ajuta sa nu te lasi distras de diverse evenimente.

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea