Cariera

# importanta management #management #marketing

Importanta managementului relatiilor cu clientii pentru agentiile de marketing, in contextul actual

Managementul relatiilor cu clientii este o tehnica de gestionare a relatiilor dintre o companie si clientii sai. Per ansamblu, managementul relatiilor cu clientii denumit si CRM este pur si simplu o tehnica de consolidare si imbunatatire a relatiei cu clientii de catre o afacere orientata pe profit. In prezent, companiile folosesc aceste tehnici nu doar pentru a-si pastra clientii vechi, ci si pentru a castiga clienti noi.

 

CRM-ul incepe de la intelegerea naturii relatiei cu fiecare client in parte si obtinerea de informatii detaliate despre acesta. Dupa aceea, in functiile de noutatile aflate, compania poate trata clientul respectiv diferit, intr-un mod special, asa cum se asteapta de fapt acesta in schimbul banilor pe care ii investeste in produsele sau serviciile companiei respective. CRM-ul ajuta la satisfacerea nevoilor clientilor intr-un mod mai simplu si mai eficient. Orice afacere are mai mult succes daca este capabila sa-si satisfaca clientii in mod corespunzator.

Pentru utilizarea tehnicii de management al relatiilor cu clientii, companiile folosesc mai multe software-uri denumite si sisteme CRM. Acest programe complexe colecteaza toate datele necesare de la diferiti clienti. Informatiile colectate sunt mai apoi integrate si stocate intr-o singura baza de date la care companiile au acces de oriunde si oricand si pe care le folosesc ori de cate ori doresc sa-si imbunatateasca afacerile acordand mai multa atentie clientilor lor.

Intelegerea corecta a nevoilor clientilor

Managementul relatiilor cu clientii este o tehnica centrata pe client. Accentul cade in principal pe clientii business, dar tehnica se poate aplica si in cazul clientilor obisnuiti. Astfel, CRM-ul ajuta companiile sa se dezvolte, dar si sa indeplineasca mai bine asteptarile clientilor lor.

Se poate spune si ca informatiile colectate prin sistemele CRM sunt folosite de catre companii pentru o intelegere mai profunda a comportamentului clientilor lor. Dupa o intelegere adecvata a propriilor clienti, o afacerea isi poate imbunatati radical produsele si serviciile si oferi astfel experiente la standarde mai inalte.

Publyo: Un sistem CRM pur romanesc si foarte eficient

In tara noastra nu exista foarte multe sisteme CRM la ora actuala, cu exceptia sistemului Publyo CRM, creat de agentia digitala Oblyo in parteneriat cu Weboratory Capital. Acesta este un sistem CRM foarte avansat, special creat pentru agentiile de marketing si cele digitale care vor sa ofere clientilor lor mai multa valoare.

Pe de-o parte, Publyo da o lectie companiilor romanesti cu privire la importanta sistemelor CRM in domeniul digital marketingului in anul 2022 si pe de alta parte ofera oricui sansa de a crea de la zero, fara prea multa experienta anterioara, campanii de marketing perfect functionale si eficiente.

Cu Publyo poti prin doar cateva click-uri sa comanzi, sa publici, sa raportezi si sa monitorizezi un volum mare de advertoriale comandate de clientii tai in presa romaneasca. Un abonament Publyo iti permite sa comunici mai eficient atat cu clientii tai, cat si cu partenerii de afaceri precum echipa de writeri sau publisherii optimizand astfel timpul alocat campaniilor SEO.

Daca folosesti Publyo, timpul pe care il investeai altfel ca sa vorbesti cu clientii tai la telefon sau ca sa scrii pe mail writerilor si publisherilor ce trebuie sa faca, il poti folosi pentru alte activitati prin care sa cresti performantele afacerii tale.

Publyo iti ofera o multime de avantaje imbatabile, dar niciunul nu se compara, atat din punctul tau de vedere ca specialist in marketing, cat si al clientilor tai, cu posibilitatea de monitorizare a articolelor publicate in presa. Aceasta functie faca posbila monitorizarea conditiei fiecarui articol publicat, intr-un mod automat, instiintandu-te si pe tine si pe publisheri atunci cand apar modificari la nivelul link-urilor pe care le contin. Astfel materialele pe care le-au cumparat clientii tai pot sa emita efecte pentru website-urile lor de-a lungul unei perioade foarte lungi de timp.

De aceea, daca vrei sa atingi urmatorul nivel in business, nu trebuie decat sa achizitionezi un abonament Publyo si sa te bucuri de performante mai bune, oferind in acelasi timp clientilor tai si o experienta de marketing cu mult imbunatatita si mai multa valoare pentru fiecare leu pe care il investesc in colaborarea cu tine.

FOTO: publyo.ro

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea