Cariera

#angajat #munca #job #sef #angajator

Esti angajatul iritant?

Vrei sa te intelegi bine cu toti colegii de munca, insa cateodata gesturile tale si modul de a te comporta ii pot enerva pe ceilalti. Iata cateva obiceiuri care te pot transforma in angajatul iritant de la locul de munca.

 

Oferi prea multe sfaturi

 

Esti foarte increzator atunci cand vine vorba despre cunostintele tale intr-un anumit domeniu, asa ca simti nevoia sa ii indrumi si pe cei din jurul tau, pentru a-si face treaba cat mai bine.

Cu toate acestea, stiu ca esti cel mai bun din domeniu, asa ca vor apela la tine atunci cand vor avea nevoie.

 

Nu te poti adapta noilor conditii

 

S-a schimbat conducerea sau stilul de lucru, iar tu inca mai esti nostalgic dupa vremurile trecute. Te plangi incontinuu de situatia actuala si nu trece zi fara ca tu sa mentionezi cat de bine era inainte.

Daca vei continua sa iti exprimi nemultumirile, colegii tai se vor intreba care este motivatia ta pentru a-ti pastra locul de munca respectiv. In plus, nimanui nu ii place o persoana inflexibila, asa ca ar fi cazul sa iti tii nemultumirile pentru tine.

 

Te bazezi mereu pe ceilalti

 

La inceput nu stiai cum functioneaza xeroxul sau faxul, asa ca le cereai mereu ajutorul colegilor tai. A trecut insa ceva timp si tu continui sa lasi aceste mici taskuri pe seama celorlalti, profitand de amabilitatea acestora.

Seful tau are asistenti care se ocupa de lucrurile acestea, insa tu esti pe cont propriu, la fel ca ceilalti din jurul tau. Daca nu vrei sa atragi antipatia colegilor tai, ar fi indicat sa inveti cum sa folosesti toate facilitatile de cae dispui si sa iti faci singur treaba, fara sa mai soliciti ajutorul cuiva.

 

Ai intotdeauna o poveste mai buna

 

Pauza de cafea reprezinta un moment de relaxare pentru toata lumea si ce poate sa mearga mai bine la o cafea decat micile intamplari sau barfe ale colegilor. De fiecare data cand cineva spune o poveste interesanta, intotdeauna tu ai o versiune si mai buna.

Nu conteaza subiectul, simti nevoia sa demonstrezi ca esti mai bun. Chiar daca iti place sa fii in centrul atentiei si sa castigi simpatia colegilor, acesta nu este cu singuranta cel mai bun mod de a te face remarcat.

Chiar daca povestile tale sunt mai bune sau ai un mod haios de a spune lucrurilor pe nume, cateodata ar fi mai bine sa ii lasi si pe cei din jur sa acapareze atentia. In caz contrar, acestia vor inceta sa te mai asculte si nu vor mai da importanta lucrurilor pe care le spui.

 

Raspunzi prea scurt la mesaje

 

Daca primesti vreun mail caruia trebuie sa ii raspunzi doar printr-o confirmare, un „ok” nu este suficient. Daca nu ai nimic de spus, atunci nu trimite astfel de mailuri laconice, pentru ca destinatarul pierde timpul sa iti deschida mailul si se asteapta sa primeasca un raspuns ceva mai curprinzator.

Fie nu raspunzi, lasand sa se inteleaga de la sine ca esti de acord cu cele cuprinse in mailul anterior, fie raspunzi un pic mai elaborat, cu un „multumensc pentru anunt”, „sunt de acord cu cele mentionate” etc.

 

Abia astepti sa pleci acasa

 

Toti colegii tai au momente in care simt ca nu mai pot lucra si abia asteapta sa plece acasa, insa la tine acest lucru se intampla mai mereu. Ii enervezi insa pe ceilalti atunci cand singurul lucru despre care poti sa vorbesti este cat de mult te-ai saturat de munca si cum abia astepti sa se termine programul si sa pleci acasa. Atitudinea ta negativa ii calca pe nervi pe ceilalti si nu va mai dura mult pana cand cei din jur vor pune la indoiala implicarea ta la locul de munca.

 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea