Cariera

#promovare afacere #cosuri de craciun #craciun #afacere

Cum te ajuta cosurile cadou de Craciun sa-ti promovezi afacerea mai usor

Indiferent ca vorbim de companii mai mici sau de corporatii multinationale, promovarea e o parte importanta a procesului de consolidare a brandului. Asa ca patronatul si departamentele de marketing trebuie sa faca tot ce le sta in putinta sa ajunga la inima partenerilor de afaceri oferindu-le diferite atentii cu ocazia evenimentelor importante, incepand de la simple felicitari si pana la cadouri deosebite precum cosurile cadou de Craciun.

Promovarea in sine este un proces destul de complicat, ca urmare fiecare detaliu conteaza in momentul in care se alege modalitatea prin care se va implementa orice idee a departamentului de marketing si promovare. Daca pe tot parcursul anului se poate apela la o publicitate minimalista, prin utilizarea pliantelor, a cartilor de vizita sau a reclamelor outdoor; cand vin sarbatorile specialistii in PR constientizeaza ca dezvoltarea sau consolidarea relatiilor cu partenerii de afaceri se poate realiza mult mai usor prin intermediul cosurilor cadou. Acestea sunt foarte populare in ziua de astazi si reprezinta o solutie optima pentru a arata fiecarui partener atentia acordata relatiilor comerciale, fiind apreciate de cei care lucreaza in corporatii sau in firme mari intrucat sunt usor de personalizat si pot pune in practica idei elegante cu eforturi si costuri minime.

Un cos cadou, avantaje multiple, eleganta garantata

Cu ajutorul unor produse atent alese si aranjate intr-un cos sau intr-o cutie eleganta ornata cu decoratiuni cochete, puteti sa “impuscati mai multi iepuri dintr-o lovitura” in ceea ce priveste promovarea imaginii companiei. In primul rand clientii si partenerii au sentimentul ca ii apreciati si ii vreti aproape de dvs., demonstrandu-le acestea prin cadouri de calitate si utile. Pentru partenerii noi, cu care doriti sa dezoltati relatii de afaceri de lunga durata, cosurile corporate pot fi un simbol al unei relatii bazata pe respect si profesionalism. Conteaza foarte mult ca fiecare cos sa fie personalizat cu sigla companiei si un mesaj care sa evite cliseele din felicitarile gasite pretutindeni. Personalizarea se poate face si prin selectia produselor, astfel dumneavoastra veti putea alege continutul fiecarui cos oferit cadou: de la bauturi, bomboane, dulciuri premium, cozonac, ciocolata belgiana, gemuri, dulceturi, si pana la cele mai rafinate deserturi, toate se pot regasi in astfel de cosuri cadou.

Cartile de vizita si decoratiunile inspirate, sunt elemente care nu trebuie sa lipseasca din cosul cadou

Promovarea este simpla si utila prin intermediul lor pentru ca se va discuta despre cosul primit, numele companiei va fi mentionat si in alte cercuri care pot atrage noi clienti sau parteneri pe termen lung. Nu trebuie sa uitati ca imaginea unei companii depinde mult si de modul in care sunt aranjate toate produsele in cosuri, asa ca va trebui sa apelati la firme specializate in astfel de cosuri Craciun si sa optati pentru cele mai ingenioase decoratiuni si accesorii. Asadar, nu vor lipsi din cosuri, cartile de vizita, pliante despre firma sau serviciile oferite, precum si elemente personalizate si produse premium, care sa fie in ton cu viziunea si misiunea companiei. De obicei, pentru comenzi mai mari se acorda si reduceri de tip Early-Order sau de volum, asa ca se pot face si ceva economii fara a se renunta la calitate si profesionalism.

Advertorial

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea