Cariera

#job #cod vestimentar #nou job #mapa

Cum sa te pregatesti pentru un nou loc de munca

Ai obtinut un nou job si nu stii cum sa iti planifici prima zi de munca pentru a avea un start bun? Exista cateva reguli esentiale pe care trebuie sa le pui si tu in practica pentru a avea parte de succes in prima ta zi la noul loc de munca. Iata cateva dintre ele.

1. Fa-ti un plan al traseului

In primul rand trebuie sa te asiguri ca stii cu exactitate sa ajungi la noul birou si cat timp dureaza traseul. Este foarte important sa fii punctual, in special in prima ta zi de munca la noul job. Ba chiar este bine sa ajungi mai devreme cu 10 minute, pentru a avea timp sa te relaxezi putin si sa te faci comod in noul birou.

2. Planifica-ti tinuta

Alege tinuta pentru prima zi de munca la un nou job cu cateva zile in avans. Acest lucru iti va lua timp, asadar este mai bine sa te hotarasti devreme. De asemenea, este foarte important sa intrebi si reprezentantii de la resurse umane daca exista un cod vestimentar.

Oricum, cel mai bine este sa te imbraci in ceva elegant si conservator, mai ales in primele saptamani. Odata ce te vei obisnui cu mediul din birou, vei putea adopta si tinute mai lejere.

3. Dormi bine

Daca ai un somn neregulat sau daca te-ai obisnuit sa adormi tarziu din perioada in care erai un cautarea locurilor de munca, acum este momentul sa iti reglezi somnul. Incearca sa iti faci un program dupa ce ajungi acasa, astfel incat sa ai timp sa dormi suficient incat sa fii odihnit a doua zi, fara sa simti ca alarma este o corvoada pentru tine.

4. Aranjeaza-ti materialele de care ai nevoie

Inainte de a pleca la munca, verifica daca ai in mapa toate materialele necesare pentru prima zi de munca. Ia-ti un notepad si un pix la tine, pentru a-ti nota toate informatiile introductive, de care cu siguranta vei avea nevoie in perioada urmatoare.

5. Cauta informatii despre companie

Cu toate sarcinile marunte pe care le ai de facut pentru prima zi de munca, este destul de usor sa uiti unul dintre cele mai importante lucruri: documentarea despre companie. Asadar, analizeaza putin informatiile despre companie si incearca intelegi cum trebuie sa iti organizezi noua ta misiune.


Sursa foto: yoursuccessplan.blogspot.com

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea