Cariera

#Tupperware Brands #antreprenoriat bucuresti #ceo tupperware #rick goings

CEO-ul Tupperware Brands vine in Bucuresti sa vorbeasca despre antreprenoriat

In aceasta saptamana, Rick Goings, presedintele si CEO-ul Tupperware Brands Corporation, va fi prezent in Romania in cadrul unui seminar de dezvoltare personala si succes in afaceri, organizat la Hotel Intercontinental. Seminarul se va focusa pe oportunitatile de business oferite de Tupperware Brands, deasemenea si despre cum a deschis calea spre antreprenoriat in Romania si Bulgaria.

Prezente la acest eveniment vor fi mai mult de 250 femei din Romania si Bulgaria, ce reprezinta forta vanzarilor de produse Tupperware.

Istoric:

De mai mult de 60 de ani, Tupperware Brands este recunoscut pentru vanzarea recipientelor cu sigiliu revolutionare pentru depozitarea alimentelor, care au fost o inovatie unica deoarece pastreaza mancarea proaspata mai mult timp. Astazi, compania si-a extins considerabil gama incluzand produse pentru gatit si vase de bucatarie, impreuna cu produse axate pe organizare a alimentelor. imbunatateste viata consumatorilor  oferindu-le un design ingenious, produse de calitate cu garantie pe viata.

Produsele Tupperware sunt atat de unice in caracteristici si beneficii incat au avut nevoie de demonstratii inca din 1948.

Compania a organizat evenimentul Home Party, acesta fiind o modalitate total noua de promovare a produselor in randul consumatorilor.

Demonstratiile in cadrul petrecerilor de acasa s-au dovedit a fi un tip de comunicare foarte eficient de prezentare a produselor Tupperware.

Cum se desfasoara Party Tupperware?

Home Party se desfasoara intr-un mediu sociabil si confortabil, unde o gazda invita acasa prieteni sau rude si gatesc preparate culinare ce demonstreaza calitatile produselor Tupperware.

Atmosfera creata imbina utilul cu placutul. Femeile socializeaza si descopera produse pe care ulterior vor sa le foloseasca in viata lor de zi cu zi, pentru prepararea si pastrarea mancarii, facandu-le viata mai usoara.

Aceste petreceri si demonstratii de arta culinara au devenit la fel de cunoscute ca si produsele, si se intampla de 50 de ani in mai multe tari de pe glob.

Tupperware  Company este un nume cunoscut la nivel international in milioane de case si are un venit de miliarde de dolari. Compania este uneori mentionata ca fiind o “retea originala de socializare”, informatia despre brand si produse fiind transmisa pe cale orala de catre consumatorii multumiti, aceasta fiind o forma gratuita de promovare.

Tupperware ofera, femeilor in special, atat instrumente de calitate in bucatarie si casa, cat si oportunitatea de a deveni antreprenori. Independenta financiara ofera femeilor incredere, satisfactie si un impact pozitiv asupra vietii lor, familiei si comunitatii.

Astazi, produsele Tupperware sunt vandute in aproape 100 de tari si sunt inspirate de energia si succesul a peste 2,7 milioane de colaboratori la nivel mondial.

In plus, durabilitatea produselor le face sa fie transmise din generatie in generatie.

Conceptul Tupperware este calitatea, functionalitatea si inovatia.

Despre Tupperware Brands

Tupperware Brands Corporation este un grup de companii de vanzari directe al unor produse inovatoare si premium la nivel mondial printr-o forta de vanzari independenta de 2,7 milioane de persoane. Categoriile de produse includ: solutii cu design unic, revolutionar, pentru prepararea, depozitarea si servirea hranei prin intermediul brandului Tupperware, produse de ingrijire personala si frumusete - prin brandurile: Armand Dupree, AvroyShlain, BeautiControl, Fuller Cosmetics, NaturCare, Nutrimetics si Nuvo.
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea