Cariera

# subaltern #job #cariera #loc de munca #personalitate #sef

5 tipuri de personalitati care au cele mai mari sanse de a se angaja

Aptitudinile si pregatirea ta profesionala nu sunt singurele criterii pe care angajatorii le trec atent prin filtrul selectiei la un concurs de angajare. Personalitatea fiecaruia are un rol-cheie in acest proces, deoarece, pentru a forma o echipa de succes, angajatorii au nevoie de oameni cu caractere diferite, care sa se descurce in orice situatie. Iata cateva tipuri de personalitati care au mari sanse sa se angajeze:


1. Multitaskerul

Multitaskerul este cautat mai ales de angajatorii care au companii mici. O persoana productiva, rapida si care sa stie sa faca orice nu poate lipsi din cadrul unei companii. In afacerile mici nu este nevoie doar de oameni care sa tolereze haosul, ci sa si prospere in el.


2. Liderul

In orice companie trebuie sa existe persoane care stiu sa conduca si sa le insufle celorlalti dorinta de munca. Un bun lider stie sa ii faca pe ceilalti membri ai echipei constienti de capacitatile lor si sa ii pozitioneze in puncte-cheie care sa aduca succesul intr-un timp scurt. Acest tip de personaliate prezinta aservitate, este caracteristica unui om care da incredere anjatorului in situatii de urgenta si care are dorinta de asi asuma riscuri.

3. Mana dreapta a sefului

Angajatorii isi doresc in primul rand oameni capabili, care sa reactioneze prompt si sa ia cele mai bune decizii. Seful nu are tot timpul disponbilitatea de a lua decizii sau nu se implica si in situatiile care ridica probleme minore, asa ca are nevoie langa el de o persoana care sa poata lua decizii corecte si gata oricand sa apese pe tragaci.


4. Strategul

Strategul este extrem de important la bordul unei companii. Aceasta persoana are capacitatea de a identifica obiective pe termen lung si de a avea viziune pentru viitor. Un plan strategic pentru asta reprezinta cheia catre succes.


5. Indrumatorul

In cadrul unei companii, indrumatorul este persoana indreptata catre servicii, care are dorinta de a-i ajuta pe clienti si de a auzi un multumesc pentru eforturile sale. Acesta imbina calitatile administrative cu orientarea spre detalii, prezinta sentimentul de siguranta pentru situatii de urgenta si are puterea de a-i lamuri si linisti pe clientii nemultumiti.

Sursa foto: smallbusiness.chron.com
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea