Cariera

#cariera #cum sa fii eficient #birou #sfaturi cariera

5 greseli pe care le faci la serviciu zi de zi

Ai putea crede ca angajatul ideal este ce care lucreaza non-stop. Total gresit! Angajatii de succes sunt cei care stiu sa isi dozeze eforturile. Daca vrei sa obtii o marire de salariu sau macar aprecierea sefilor, iata ce greseli trebuie sa eviti:

1. Ajungi tarziu

Ghiar daca programul este flexibil, un studiu recent a aratat ca sefii tind sa ii aprecieze mai mult pe angajatii care se straduiesc sa isi inceapa ziua de lucru cat mai devreme.

2. Te grabesti sa verifici e-mailul

E neproductiv sa te apuci inca de la prima ora sa iti verifici casuta postala virtuala. Studiile arata ca acest lucru iti incetineste activitatea si iti imprima o stare de stres care te va face ineficient intreaga zi.
 
3. Stai numai pe scaun

Sezutul continuu la birou iti poate crea probleme de sanatate. Mai mult, studiile arata ca oamenii sunt mai creativi atunci cand stau in picioare. Socializeaza sau pur si simplu fa o mica plimbare la fiecare doua ore si vei vedea ca lucrurile incep sa mearga mult mai bine. 

4. Incerci sa faci mai multe lucruri odata

Iei pranzul la birou, cu ochii in monitor si cu telefonul la ureche? Iti suna cunoscut, dar afla ca e cea mai proasta solutie. Sarcinile importante au nevoie de concentrare deplina, iar asa nu vei reusi sa faci nimic bine.
 
5. Nu-ti iei vacanta
 
Ti se pare ca niciodata nu ai suficient timp pentru a termina taskurile, ca sunt mereu sarcini importante pe care numai tu le poti duce la capat astfel incat este imposibil sa iti iei cateva zile libere? Ia-ti concediu pentru a-ti reincarca bateriile si in felul acesta vei fi mult mai productiv.

Foto: careerplanning.about.com
 

Urmareste Acasa.ro pe Facebook! Comenteaza si vezi in fluxul tau de noutati de pe Facebook cele mai noi si interesante articole de pe Acasa.ro.

  •  
  •  

Articol scris de

Vezi toate articolele

Articole din cariera

Top

Cauta-ti perechea