1. Nu sari peste prezentari
Familiarizeaza-te cu colegii cu care lucrezi de la distanta, pentru a nu parea niste straini. In plus, o astfel de legatura este benefica. Asadar, conectati-va prin intermediul emailului sau al retelelor de socializare si va veti cunoaste mai bine.
2. Evita gafele culturale
Atunci cand lucrezi cu colegi din alte tari, ai putea parea nedumerit cu privire la modul lor de comunicare sau la obiceiurile pe care le au. Inainte de a incepe o astfel de colaborare, familiarizeaza-te putin cu cultura si cu traditiile viitorilor colegi.
3. Nu fi un angajat fantoma
Daca te vezi rar cu seful sau cu colegii, ai grija ca ei sa nu te uite. Ofera-le constant informatii despre activitatea ta si cere mereu feed-back pentru a fi sigur ca esti "auzit".
4. Nu deveni un obstacol
Colegii cu care nu te vezi zi de zi pot incepe sa puna la indoiala abilitatile tale. Daca, spre exemplu, stii ca vei intarzia cu predarea unor materiale, anunta din timp asta pentru a nu arunca asupra ta o urma de indoiala.
Sursa foto: jobsearch.about.com